Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er gode på å tolke kjønn utifra denne teorien?

Ultralydbildet er tatt uke 12+6.

Er det en nub jeg ser her, eller navlestreng fot e.l?

0425E3AD-2EF5-49CC-B64A-1C891B539BCB.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her ville jeg sakt at det ser ut som jente, men jeg er ingen ekspert. 

Bare utifra vinkelen på den trappen. 

Anonymkode: 605b2...881

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste "kompetansen" jeg har er å ha sittet og kikket på nub shots på nett selv da jeg var veldig nysgjerrig på hvem som gjemte seg i magen. Det som stikker ut nederst på dette bildet ligner det vi fikk forklart var nub'en til vår da vi var på tidlig ultralyd (i uke 12+0, så det var litt for tidlig å stadfeste kjønn, og jeg ble veldig nysgjerrig). Ut i fra alt jeg drev og så på da, og bildet av vår jente, vil jeg si at dette er jente. Hos oss fikk vi beskjed om at nub'en fortsatt kunne få brattere vinkel i løpet av de neste dagene, og tilhøre en gutt, siden det var så tidlig, men du er jo nesten ei uke lenger på vei, og da skal det være mer nøyaktig.

Anonymkode: 595e3...a05

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Tenkte også først at den var parallell/flat, men spurte på et internasjonalt forum hvor det er en gruppe som kun omhandler tyding av nub-bilder - og der var det kun to som svarte. Begge svarte at de trodde det var gutt! Så ble ikke akkurat noe klokere...

AnonymBruker
Skrevet

Gutt

Anonymkode: 06014...60c

AnonymBruker
Skrevet

I følge nub theory vil jeg si at dette viser helt klart jente. 

Anonymkode: dcdac...25f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt gutt ut fra denne. Jeg hadde nesten lik i uke 12, og vi venter gutt :)

Anonymkode: 379d3...804

• 2 uker senere...
Skrevet

Ok, spenningen fortsetter. Den første gruppa jeg spurte i var tydeligvis ikke så anerkjent. Spurte i Nub Theory Queens på Facebook og da sa 12/12 jente. De virket ganske overbeviste! Får vel smøre meg med tålmodighet :)

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Har vært på ordinær ultralyd og venter ei jente🥰

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...