AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg har nylig kjøpt myoprotein med sjokoladesmak og har begynt å trene styrke det siste halvåret. Bruker dere det før eler etter trening? Bruker dere det de dagene dere ikke trener? Og hva blander dere det med?☺️ Anonymkode: 274e3...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. januar 2021 #2 Del Skrevet 8. januar 2021 Hva er hensikten med proteinpulver? Det inneholder akkurat samme proteiner som melk. En halvliter melk gir samme protein mengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Del Skrevet 8. januar 2021 stan skrev (8 minutter siden): Hva er hensikten med proteinpulver? Det inneholder akkurat samme proteiner som melk. En halvliter melk gir samme protein mengde. Du kan jo lage en egen tråd med dette spørsmålet? Anonymkode: 274e3...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Del Skrevet 8. januar 2021 Kjøper bananer og kutter dem i biter og fryser dem. Deretter tar jeg litt frossen banan, 2 dl skummet melk og 25 g sjokoladeprotein og blander med stavmikser. Nam! Anonymkode: 0a401...1bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøper bananer og kutter dem i biter og fryser dem. Deretter tar jeg litt frossen banan, 2 dl skummet melk og 25 g sjokoladeprotein og blander med stavmikser. Nam! Anonymkode: 0a401...1bd Oj det høres veldig digg ut, det skal jeg prøve 😀 før eller etter trening? Anonymkode: 274e3...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 8. januar 2021 #6 Del Skrevet 8. januar 2021 Du skal bruke det etter trening. Utover det mener jeg det samme som @stan. Dersom du ikke bevisst går for et kosthold med proteinunderskudd så er det bortkastet. Jeg har imidlertid brukt det som måltidserstatter når jeg har vært på diett med kaloriunderskudd. Hvis du først skal ta et kosttilskudd for å booste styrketrening er det eneste jeg kan si gir meg merkbar effekt kreatin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Del Skrevet 8. januar 2021 stan skrev (19 minutter siden): Hva er hensikten med proteinpulver? Det inneholder akkurat samme proteiner som melk. En halvliter melk gir samme protein mengde. Proteinpulver er ofte billigere på sikt Anonymkode: 72fae...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 8. januar 2021 #8 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg liker å ta det etter trening, men det er pga jeg ikke liker å trene på "full" mage. Men det spiller ingen rolle når du tar det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #9 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oj det høres veldig digg ut, det skal jeg prøve 😀 før eller etter trening? Anonymkode: 274e3...ab3 Proteinshakes inntas nnen en time etter styrketrening egentlig, men jeg lager meg det hver dag selv om jeg ikke trener fordi det minner om is og hvis jeg spiser det så spiser jeg ikke søtsaker. Dessuten er det mettende. Anonymkode: 0a401...1bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg bruker det i bakst, jeg. Type lapper, eller i grøt. Anonymkode: 2c030...67e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå