AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Jeg har ett barn med adhd, med utfordringer rundt det, og så har mitt yngste barn fått en kronisk sykdom. Sykdommen har vært under kontroll en periode, men nå har hen fått tilbakefall. Kjenner at mine tanker er rundt mine barn hele tiden, og føler at jeg ikke klarer yte god nok arbeid på jobb. Er dette god nok grunn for en liten sykmelding? Anonymkode: 3020b...664
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Man får sykemelding for mye mindre, for å si det sånn. Anonymkode: 500eb...77a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Du er ikke syk. Hvorfor skal du faa sykemelding? Anonymkode: 07ec3...a50 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du er ikke syk. Hvorfor skal du faa sykemelding? Anonymkode: 07ec3...a50 Nei du har kanskje rett.. Er bare så sliten og lei meg over alt mitt barn må igjennom. Anonymkode: 3020b...664
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du er ikke syk. Hvorfor skal du faa sykemelding? Anonymkode: 07ec3...a50 Hva vet du om det? Hun kan være psykisk nedkjørt, utbrent osv. Anonymkode: 47ba6...419
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 LEGE er stedet å snakke om dette. Det er også legen som skal vurdere om du har behov for sykemelding. KG er ikke stedet. Anonymkode: c53be...f49 3
Firefine Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ett barn med adhd, med utfordringer rundt det, og så har mitt yngste barn fått en kronisk sykdom. Sykdommen har vært under kontroll en periode, men nå har hen fått tilbakefall. Kjenner at mine tanker er rundt mine barn hele tiden, og føler at jeg ikke klarer yte god nok arbeid på jobb. Er dette god nok grunn for en liten sykmelding? Anonymkode: 3020b...664 På sikt er det jo ikke det, men du må kanskje finne en balanse mellom jobb og fritid. Kanskje snakke med lederen din på jobb og så høre hva som er mulig av tilpasninger.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 Kan du kvalifisere for pleiepenger på bakgrunn av dine barns sykdommer? Anonymkode: 3a14d...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå