AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Det kommer gjerne etter å ha sovet noen timer. Blir ubehagelig å ligge på siden etterhvert, så snur meg over på ryggen. Da har jeg kjempevondt i nedre del av magen. Som om jeg er ekstremt tissetrengt over lang tid slik at magen føles helt øm. Kjenner ingenting til sånt på dagtid, selv om jeg ligger mye i sengen på rygge da også.. andre som har lignende? Anonymkode: d712f...9ea
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Ligging på rygg etter uke 28 kan gi plager. Unngå å ligge på ryggen så langt det går. Det er ofte mer komfortabelt å ligge på venstre side enn på høyre. Anonymkode: 2a278...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Jeg kan oppleve det samme. Når jeg våkner etter en stund på samme ide og skal snu meg så kjennes alle indre organer helt most ut og det er veldig ømt og vondt å snu seg... Men det får fort over så jeg har ikke tenkt mer kver det enn å snu meg rolig og med støtte fra hendene rundt magen. Ligger også med støttepute mellom madrassen og magen for å unngå for mye strekk i ligamentene. Anonymkode: 4d1c9...199
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg kan oppleve det samme. Når jeg våkner etter en stund på samme ide og skal snu meg så kjennes alle indre organer helt most ut og det er veldig ømt og vondt å snu seg... Men det får fort over så jeg har ikke tenkt mer kver det enn å snu meg rolig og med støtte fra hendene rundt magen. Ligger også med støttepute mellom madrassen og magen for å unngå for mye strekk i ligamentene. Anonymkode: 4d1c9...199 Da er det sikkert det samme! Jeg sover med sånn pølsepute, men bare mellom beina, da den er for høy til å dytte under magen. Kanskje jeg bør ha en tynn dyne eller lignende under magen når jeg ligger på siden jeg også 🤔 ts Anonymkode: d712f...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Jeg hadde det helt likt i de ukene der selv, og har det noen ganger enda i uke 37. Er nok bare ligamentene som blir strukket en del, veldig ubehagelig! Anonymkode: 6c0c3...285
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg hadde det helt likt i de ukene der selv, og har det noen ganger enda i uke 37. Er nok bare ligamentene som blir strukket en del, veldig ubehagelig! Anonymkode: 6c0c3...285 Ja veldig også! Føler det ødelegger veldig for søvnen! ☹️ Må prøve å støtte opp magen litt kanskje. Tyngdekraften drar jo hele magen nedover når vi ligger på siden, så kan være dét som utløser ubehaget.. ts Anonymkode: d712f...9ea
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da er det sikkert det samme! Jeg sover med sånn pølsepute, men bare mellom beina, da den er for høy til å dytte under magen. Kanskje jeg bør ha en tynn dyne eller lignende under magen når jeg ligger på siden jeg også 🤔 ts Anonymkode: d712f...9ea Jeg har en vanlig hodepute fra IKEA som støtte under magen. Ikke like tykk som gravidpølsa men akkurat nok til at baby ikke protesterer på at den tar for mye av mageplassen. Anonymkode: 4d1c9...199 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Da er det sikkert det samme! Jeg sover med sånn pølsepute, men bare mellom beina, da den er for høy til å dytte under magen. Kanskje jeg bør ha en tynn dyne eller lignende under magen når jeg ligger på siden jeg også 🤔 ts Anonymkode: d712f...9ea Jeg dyttet bare dyna under magen. Trengte ikke så mye støtte, så det holdt med tjukkelsen til dyna for min del. Anonymkode: 6be1b...f4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå