Gjest Pulchra Skrevet 8. januar 2021 #1 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg blandet et glass hvetemel og det samme med vann, og så hadde jeg i 1 dl sal og litt saft fra en sitron, noe ble litt forsiktig varmet opp, dette ble da resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Del Skrevet 8. januar 2021 Leire? Det heter trolldeig. Anonymkode: 95adc...9ff 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pulchra Skrevet 8. januar 2021 #3 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leire? Det heter trolldeig. Anonymkode: 95adc...9ff Ah, visste ikke det 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Del Skrevet 8. januar 2021 Det er trolldeig og har vel vært vanlig i alle landets barnehager i 40 år 😄 Det kan stekes så det blir hardt så kan du male det også, sånn til info. Anonymkode: c27c1...e9d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Del Skrevet 8. januar 2021 Trolldeig. Har jeg lagd i 50 år. Anonymkode: a9380...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 8. januar 2021 #6 Del Skrevet 8. januar 2021 Nå ble jeg inspirert. Trolldeig. Det er lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pulchra Skrevet 8. januar 2021 #7 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er trolldeig og har vel vært vanlig i alle landets barnehager i 40 år 😄 Det kan stekes så det blir hardt så kan du male det også, sånn til info. Anonymkode: c27c1...e9d Husker ikke om vi hadde det i barnehagen selv, men antageligvis ja, man lærer noe nytt hele tiden 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pulchra Skrevet 8. januar 2021 #8 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trolldeig. Har jeg lagd i 50 år. Anonymkode: a9380...80b erfaren du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå