AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Dette er en klassisk problemstilling som sikkert har dukket opp hundre ganger før. Saken er denne: Vi har i familien en ganske stor hytte. Den har bare ett bad, men fem soverom. Det er altså plass til mange der, og mange i familien liker å bruke den. I ferier må man altså regne med å være mange sammen. Den er romslig og komfortabel, så alt det der er fint. Utfordringen er at det er lytt. Vi var der i romjulen og gjennom nyttårshelgen. Jeg har ikke lyst til å gå gjennom en juleferie og ikke ha sex (mye snø ute og kaldt, så det er ikke aktuelt å finne på noe utenfor hytta), men samboeren min liker ikke tanken på de tynne veggene. Vi vet at det er lytt, for vi har gjennom årene hørt lyder fra andre. Ikke voldsomt høyt og påtrengende, men når man ligger i sengen og skal sove høres svake lyder også. Og sexlyder er umiskjennelige. Jeg lager egentlig litt lyd, men klarer jo å dempe meg hvis jeg må. Men vi hadde oss tre ganger disse dagene, pluss en gang i dusjen (der er det dårlig tid, siden det bare er ett bad). Samboeren min er altså litt ukomfortabel og småflau, men han stiller jo opp, dessuten er jeg flink til å overtale. I februar er det på'n igjen, i vinterferien, og siden er det påske. Problemstillingen melder seg hver gang og dette vil jo være en vedvarende situasjon. I påsken skal vi være der fra og med palmehelgen og helt til annen påskedag. Da vil vi garantert ikke være de eneste som vil ha et seksualliv, men det endrer jo ikke så mye. Så hva er det rette her? Skal sexlivet ligge brakk i det som burde være deilige feriedager med tid og overskudd? Er det rart at samboeren min er den som er mest tilbakeholden, selv om vi oftest hører at menn er mest "på" når det gjelder sexbehov? Og bare for å fjerne grunnlaget for alle sånne innlegg om at jeg liksom begår overgrep mot ham når jeg "presser ham": Når vi er ferdig kan han godt glise oppgitt og si noe om meg og så kysse. Men så blir han flau og vaktsom ved frokostbordet, redd for at noen skal kommentere noe. Anonymkode: e94ca...39f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Jeg ville droppet sexen. Anonymkode: 294d2...748 17
CorvusCorax Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Kjør på! Dere trenger da ikke stønne høylydt og ta helt av. Man kan fint ha "stillesex" - litt "knirkelyder" tåler man. 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Så du presser ham til å ha sex ! Fy fy fy Flaks at du er kvinne og kan gå unna med det sier jeg ! Kan bare tenke meg hva ville skjedd hvis mannen pressa sex på deg ...... Anonymkode: 4f1ca...e4d 14
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Jeg forstår samboeren din og jeg ville nok også ønsket å ikke bli "presset" da jeg sikkert egentlig har litt lyst men også synes det er flaut og pinlig og ubehagelig. Vanskelig problemstilling for meg da jeg ville bare droppet sex for meg er det 0 problem.. Kan dere forsøke å gjøre det mindre lytt? Er det gjennom veggene eller døra? Om det er glippe under døra kan dere legge håndkle. Heng opp noen tepper på veggene eller noe idk Kanskje litt rart om du tar opp i familien at du vil isolere rommene bedre med mindre det er noen barn som bråker om morningen du kan bruke som argument... Anonymkode: 76353...aea 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Hvorfor må du presse han til noe han helt tydelig er ukomfortabel med? At du er flink til å overtale syns jeg ikke er en bra egenskap her altså... Sex skal være noe begge ønsker. Du klarer deg en uke uten. At han er fornøyd etterpå er et dårlig argument. Anonymkode: 15ab4...f4e 20
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 Jeg og samboeren pleier å "ankre" som vi kaller det. Da sklir han inn i meg, vi ligger vi i skje og har veeeeldig forsiktig og stille samleie. Vi har ofte begge sovnet sånn og våknet av at han plutselig kommer 😂 Anonymkode: e24af...c18 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 Legg madrassen på gulvet og dropp klynking/hyling. Anonymkode: de6d2...239 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så du presser ham til å ha sex ! Fy fy fy Ja, f.eks. med å runke eller suge ham en stund og så spørre om han er heeelt sikker på at han ikke vil Anonymkode: e94ca...39f 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 Jeg hadde ikke vært komfortabel med å ha sex i en slik setting. Oralsex hadde kanskje gått bra, da det ikke lager så mye lyd. Hadde droppet samleie i alle fall. Det er ikke snakk om SÅ lang tid. Anonymkode: ea0b0...fac 4
Hulderen Skrevet 8. januar 2021 #11 Skrevet 8. januar 2021 Jeg syns du skal respektere at samboeren din føler seg ukomfortabel med sex på hytta. Hva andre hører eller ikke hører er i grunnen underordnet. 15
Kokeshi Skrevet 8. januar 2021 #12 Skrevet 8. januar 2021 Hvis han ikke er komfortabel med det, så bør du respektere det. 13
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #13 Skrevet 8. januar 2021 Jeg er enig med så mange andre her. Aksepter at han ikke er komfortabel med det, og vent. Du kan onanere på egenhånd, om det er helt krise. Kanskje er han villig til å gi deg en hjelpende hånd også, selv om han er ukomfortabel med samleie. Anonymkode: 562c3...1b8 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #14 Skrevet 8. januar 2021 Aksepter at han ikke vil og ikke liker det.Ta det igjen før og etter hytteturen? Tenk på andre enn deg selv.. Anonymkode: 1f556...ee7 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #15 Skrevet 8. januar 2021 At du onanerer eller at han kun fingrer deg om han synes det er ok/har lyst til det tenker jeg også er en fin løsning, om du da er stille så lager jo ikke det noe lyd Anonymkode: 76353...aea 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #16 Skrevet 8. januar 2021 Hele påsken? Skjer ikke! For meg er dette lang tid og det er faktisk påskeferie med solvegg, vinglass, skiturer og brun hud. Da skal det pules litt også, for schwarte! Anonymkode: e94ca...39f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #17 Skrevet 8. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg og samboeren pleier å "ankre" som vi kaller det. Da sklir han inn i meg, vi ligger vi i skje og har veeeeldig forsiktig og stille samleie. Vi har ofte begge sovnet sånn og våknet av at han plutselig kommer 😂 Anonymkode: e24af...c18 Mannen din må ha liten kuk Anonymkode: 00613...98a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #18 Skrevet 8. januar 2021 Mye snø og kaldt ute. Uaktuelt å finne på noe ute. Jøss altså... Anonymkode: 23c0a...0df 1
Bamseklemmer Skrevet 8. januar 2021 #19 Skrevet 8. januar 2021 Mitt tips er å ligge i stua som fyringsvakt, så kan dere legge granved i ovnen, den knitrer så høyt at den overgår knirkingen fra sofan🙈 2
Gjest Alterego666 Skrevet 8. januar 2021 #20 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så hva er det rette her? Dere har jo allerede etablert en praksis sammen med mennesker som -om man tolker lydene- følger samme praksis. Beklager, men jeg sliter med problembildet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå