Gå til innhold

Hva synes dere om å hoppe?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madeline
Jeg vil ha trampoline jeg også ... :-(

Tåler de noen som veier 110 kg også?

På trampolinen vår står det at den tar personer opp til 110 kilo. Så det skulle holde akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På trampolinen vår står det at den tar personer opp til 110 kilo. Så det skulle holde akkurat.

Det står på trampolinen min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i hagen er vi i følgende alder, tre barn: 1, 8 og 10 år. Alle storkoser seg vannvittg på trampolina. Minstemann går rundt og rundt.....

Jeg hopper, er 33, min mann hopper og han er 45......Pluss min mor, når anledningen byr seg.....Hun er 55................

Og trampoline er kjempeflott trening.....

Men..........(den måtte komme), i og med at du bor hjemme, burde du spurt dine foreldre før du kom med en trampoline. Regner med at du har en stor en.....! Det er dine foreldres hus og deres hage.....

PS! Syns de var litt trangsynte jeg da. Tydligvis opptatt av "hva naboen syns"! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en saakalt ``urban reboudner ' - en ganske liten trampoline som jeg har inne! Bruker den hver dag naa - har to dvd'er med diverse treningsprogrammer paa. Trampolinehopping/aerobics er for alle folk i alle aldre! Min trampoline tar folk opp mot 150 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke brydd meg om foreldrene mine eller naboene. Jeg er 27 år og hadde jeg hatt trampoline, så hadde jeg gjerne hoppet. Jeg liker å hoppe på trampoline. Det er kjempegøyt!

Ikke bry deg om foreldrene dine du og begynn hoppingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...