Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #1 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg er en jente på 23 år som fortsatt bor hjemme hos foreldrene. Jeg liker ikke å trene. Kjøpte meg en trampoline, stor trampoline i hagen. Og hopper på den. Det er veldig fin trim, og jeg synes det er mere morsomt enn å gå på tur eller jogge. Da jeg kom hjem med den store trampolinen ble foreldrene mine veldig sinte. De sa at det var barnslig, og at det bare var barn som hopper. Og at det var flaut for alle naboene som så at jeg hoppet og sånn. At jeg dummet meg fryktelig ut. Foreldrene mine sa at jeg ikke kunne hoppe på den siden jeg er voksen. Synes dere det er barnslig å hoppe på en trampoline? Det er jo bare en aktivitet som feks. spille fotball, danse, svømme, ri på hest osv.? Og trampoline er en del av turn.? Det er jo en sport det også. Og sport er jo også for voksne? Synes dere det er flaut at en på 23 år som hopper på trampoline i hagen? Har dere trampoline i hagen og hvor gamle er dere? Jeg er nok veldig barnslig. Synes dere at jeg er barnslig når jeg hopper på en stor trampoline i hagen? Synes det er en fin trim jeg. Også er det ikke så kjedelig som å gå tur, jogge svømme, sykle osv. Er jeg helt sprø i hodet som hopper på trampoline når jeg er voksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie78 Skrevet 11. august 2005 #2 Del Skrevet 11. august 2005 Hopper gjerne på trampoline, synes det er gøy. Og jeg er 27.... Men om jeg hadde kjøpt en trampoline selv, uten å ha barn å "skylde på", det vet jeg ikke...... Men hadde vel egentlig ikke reagert så mye på det om du var naboen min og hadde trampoline i hagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 11. august 2005 #3 Del Skrevet 11. august 2005 Vi har trampoline i hagen. Jeg er 34 år og tar gjerne en trimøkt på trampolinen hvis jeg får lyst til det. Naboen har også trampoline og jeg har også sett henne ta dagens trim der og hun er også over 30 år. Så trådstarter: Hopp i vei. Det er kjempefin trim. Jeg hørte at 10 min på trampolinen tilsvarer 30 min jogging. Det burde være grunn god nok til å hoppe i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. august 2005 #4 Del Skrevet 11. august 2005 I all verden! Naboene mine har trampoline som er i bruk både titt og ofte - og de er nok i midten av 20 årene! Jeg blir kjempemisunnelig når jeg ser de holder på med trimmen sin, men jeg er redd jeg ikke egner meg på trampoline, sopelime er mer min greie. Men hopp i vei du-husk at du ikke får mer moro enn du lager selv!!! Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #5 Del Skrevet 11. august 2005 Hopp i vei! Barnslig? Næh... artig og god trim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #6 Del Skrevet 12. august 2005 Til neste år, når vi har fått laget hage, skal jeg også kjøpe en trampoline. Nå har jeg en datter på 3 år da, som også kan bruke den. Men det er nok mest for min egen del jeg vil ha en sånn... Jeg er 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. august 2005 #7 Del Skrevet 12. august 2005 Mannen og jeg har trampoline Vi er 23 og 27... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusePine Skrevet 12. august 2005 #8 Del Skrevet 12. august 2005 Pappa kjøpte trampoline til oss - og jeg er yngst på 24... Kjempegøy og knallbra trim - skulle ønske jeg var hjemme oftere.... Kjenner mange på min alder som bruker trampolinen som trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. august 2005 #9 Del Skrevet 12. august 2005 mange voksne som bruker trampoline, selv om nok endel bruker barna som unnskyldning til å kjøpe den. men om foreldrene dine skammer seg over deg fordi du har det gøy og trener godt, så bør de kanskje gå i seg selv og finne ut hvorfor DET gjør dem skamfulle! kanskje de skulle prøve noe hopp selv? så oppdager de nok at det både er trim og moro, selv om man er voksen. hadde gjerne skulle hatt trampoline selv jeg, men har ikke noen plass å ha den på. og moro trim sliter mange med å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 12. august 2005 #10 Del Skrevet 12. august 2005 Barnslig og Barnslig. Hadde jeg sett en 70-åring på en trampoline så er ikke barnslig det første jeg hadde tenkt på. Har det ikke selv men det hadde vært morsomt å ha en (jeg er over 30). Hvorfor i det hele tatt tenke på hva andre kan tenkes å tenke om deg så lenge man har det gøy selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. august 2005 #11 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg er trådstarter. Foreldrene mine er så sinte på meg og vil ikke ha en trampoline i hagen. Hva skal jeg gjøre for å få dem til å godta å ha en trampoline i hagen? De sier det er stygt, barnslig og flaut å ha den. Også sier de at jeg er frekk som har en trampoline på deres tomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene23 Skrevet 12. august 2005 #12 Del Skrevet 12. august 2005 Flytt hjemmefra! Det hjalp for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 12. august 2005 #13 Del Skrevet 12. august 2005 Enig med foreldrene dine. Det tar seg ikke ut for en ung kvinne å hoppe på trampoliner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 12. august 2005 #14 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg synes du burde spurt om de ville ha en trampoline i hagen. Den tar stor plass. Men jeg synes ikke det er rart at voksne hopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #15 Del Skrevet 12. august 2005 Enig med foreldrene dine. Det tar seg ikke ut for en ung kvinne å hoppe på trampoliner. ← Du kødder nå? Du er vel for sidelengs ridning også, du da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. august 2005 #16 Del Skrevet 12. august 2005 Vi er 25 og 29 og har klart å "lure" min lillesøster til å "låne bort" trampolinen sin i sommer så vi har hatt den her hos oss fra St.Hans og har IKKE tenkt å levere den tilbake med det første... Kan du ikke sette deg ned med foreldrene dine og beklage at du kjøpte den uten at de viste om det, og så forklare dem litt om hvor god treningseffekt trampoliner har. Kanskje de rett og slett ikke har fått med seg at du vil ha den for trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. august 2005 #17 Del Skrevet 12. august 2005 Er enig med melk i at du absolutt burde ha snakket med foreldrene dine først før du går til innkjøp av noe så stort. men snakk med dem du, den delen av det de sier om at den er så stor er jo sant, og det ER jo ikke det mest estetisk vakre dersom de er ute etter en vakker hage... den delen med at det er barnslig derimot, er ett litt trangt syn, da det faktisk er mange voksne som koser seg og morer seg på trampoline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 12. august 2005 #18 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg synes du burde spurt om de ville ha en trampoline i hagen. Den tar stor plass. Men jeg synes ikke det er rart at voksne hopper. ← finner du negative ting ved alle innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 12. august 2005 #19 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg syns nå det er morsomt med trampoline, og tenker å kjøpe en selv . (Er 27 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 12. august 2005 #20 Del Skrevet 12. august 2005 "Trampoline er også ei unik treningsform. Det er ikkje mange idrettar eller leikar som gjev så allsidig trening som trampoline. Å utfolde seg på ei trampoline gjev god styrke- og kondisjonstrening samt glimrande trening for koordinasjon, romorientering og balanse. Her er det berre å hoppe seg i form!" http://www.idrettssenteret.no/dt_article.a...id=2&amid=10462 Hopp i vei du. Hadde jeg hatt plass hadde det nok stått en uti hagen her også. Jeg er 26 og har ikke barn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå