Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. januar 2021 #21 Del Skrevet 8. januar 2021 Fjordkraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #22 Del Skrevet 8. januar 2021 Fortum veldig fornøyd! Anonymkode: 4bfc4...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #23 Del Skrevet 8. januar 2021 GNP Energy Anonymkode: 03025...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #24 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tibber har kun maks 1 øre som påslag i tillegg til en fast pris på 39,- kr pr. mnd. https://tibber.com/no/smart-stromavtale Jeg har akkurat gått over til de. Fordelen for meg er at jeg kan styre noe av mitt strømforbruk via appen deres. Ikke minst lade el-bilen når strøm er billigst. Anonymkode: 5fb2f...054 Jeg regnet på denne og for at det skal lønne seg for meg å bytte til de må jeg bruke minst 740 kWh per mnd og i fjor hadde jeg kun to mnd med forbruk over 740 kWh. Anonymkode: ea3c5...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #25 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg regnet på denne og for at det skal lønne seg for meg å bytte til de må jeg bruke minst 740 kWh per mnd og i fjor hadde jeg kun to mnd med forbruk over 740 kWh. Anonymkode: ea3c5...215 Du må jo se på eget behov. For meg er det viktig å lade bil når strømmen er billigst samt styre panelovner og varmepumpe. Ser godt på forbruket mitt at jeg har skaffet meg el-bil 😉 Anonymkode: 5fb2f...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #26 Del Skrevet 9. januar 2021 Altså jeg blir helt grønn på dette med strøm. Jeg får så høy strøm regning, og jeg forstår ikke hva som trekker strøm. Begynner å lure på om jeg betaler strøm for de over meg 😂 Jeg bor riktig nok i en kjeller leilighet, på 80kvm. Og har varmekabler . mEn, på det ene soverommet står kabelen såvidt på fordi jeg vil ha det kaldt. På det andre står det litt mere på men har på nattesenk. Stuen har jeg på 21grader men har nattesenk. I gangen har jeg 20 grader men den viser alltid bare rundt 13 fordi der trekker det mye utenfra. Og min Siste strømregning viste 1734kWh det er ganske mye. og hva betaler dere andre pr.øre? Jeg betaler 40,09 .. er det en dårlig deal? og ikke skjønner jeg forbruket på appen heller. For noen dager så har jeg tydeligvis brukt mye strøm kl 06 om morgenen... og andre dager klokken 11(hvor ingen har vært hjemme).. noen kloke mennesker som kan forklare en stakkars krøpling?😅 Anonymkode: 9c44f...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #27 Del Skrevet 9. januar 2021 ..... skrev (17 timer siden): Vi har fjordkraft og bruker prismatch. Har hele det siste året brukt prismatchavtaler med minuspåslag, og med lave strømpriser har det ført til at strømmen har vært stort sett gratis. I november kosta selve strømmen oss 1,66 kr for 2600 kw/t. Tidligere har vi fått reduksjon i nettleia også. Har du fått reduksjon i nettleia også? Har ringt å spurt, men da sier de ikke kan få reduksjon i nettleien. Anonymkode: 3908b...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
..... Skrevet 9. januar 2021 #28 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du fått reduksjon i nettleia også? Har ringt å spurt, men da sier de ikke kan få reduksjon i nettleien. Anonymkode: 3908b...310 Ja, det har vært reduksjon på nettleia nesten hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #29 Del Skrevet 11. januar 2021 ..... skrev (På 9.1.2021 den 14.15): Ja, det har vært reduksjon på nettleia nesten hver måned. Det står i vilkårene at de ikke gir reduksjon i nettleien da. Har ringt å spurt dem flere ganger. Anonymkode: 3908b...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
..... Skrevet 11. januar 2021 #30 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det står i vilkårene at de ikke gir reduksjon i nettleien da. Har ringt å spurt dem flere ganger. Anonymkode: 3908b...310 Ja, men det har likevel skjedd flere ganger, så de har nok et system som ikke fungerer optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #31 Del Skrevet 11. januar 2021 Har ishavskraft, aner ikke hvordan de ligger i pris, men det betyr ikke så mye. Ishavskraft er sponsor for mye av aktivitetene ungene deltar på, så tenker det er greit å bruke dem. Anonymkode: 6fdfa...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #32 Del Skrevet 11. januar 2021 Anonymkode: 03930...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #33 Del Skrevet 30. september 2021 Kan noen forklare meg hvordan Prismatch fungerer? Har NorgesEnergi nå - gul spotpris. Kan jeg prismatche dette med en annen strømleverandør sånn at jeg får billigere strøm? Hvordan gjør jeg egentlig dette? Anonymkode: e442b...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå