Flynn Skrevet 8. januar 2021 #1 Del Skrevet 8. januar 2021 I dag har jeg Fjordkraft, men alle sier at denne er voldsomt dyr. Jeg bor i en leilighet på 36 kvadrat. Kan noen anbefale en ny strømleverandør? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. januar 2021 #2 Del Skrevet 8. januar 2021 https://www.strompris.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Del Skrevet 8. januar 2021 Gudbrandsdal energi Anonymkode: 2db18...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Del Skrevet 8. januar 2021 Fjordkraft er det biligste du kan ha, om du er en supersparer. En supersparer klare å bruke spareordninger som vanlig folk ikke ser eller klarer. Anonymkode: 3908b...310 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Del Skrevet 8. januar 2021 Fjordkraft er det billigste du kan ha. Anonymkode: af3e0...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godhelg2019 Skrevet 8. januar 2021 #6 Del Skrevet 8. januar 2021 Vi bruker fjordkraft, men du må følge nøye med. De kan raskt gi deg en dyrere avtale om du ikke følger med. Om du følger med og sier fra, da er de billigst om du bruker ekstra gode avtalene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Del Skrevet 8. januar 2021 NorgesEnergi. Anonymkode: a0ec1...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Del Skrevet 8. januar 2021 Hvorfor er fjordkraft billigst? Anonymkode: 2db18...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #9 Del Skrevet 8. januar 2021 Husk å bruke tid på å sjekke det ut. Det som fremstår billig, trenger ikke å være det. Anonymkode: c6cac...b70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Del Skrevet 8. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Husk å bruke tid på å sjekke det ut. Det som fremstår billig, trenger ikke å være det. Anonymkode: c6cac...b70 Har Hafslund og fornøyd med dem. Eller det andre navnet, mulig de har byttet. Anonymkode: c6cac...b70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 8. januar 2021 #11 Del Skrevet 8. januar 2021 Kraftriket. En av de topp tre billigste seks mnd introduksjonstilbud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 8. januar 2021 #12 Del Skrevet 8. januar 2021 Tibber! Det sies at de leverer Norges billigste strøm, noe jeg tror stemmer. I appen har jeg veldig god oversikt over strømforbruk og strømpris. Hvis noen ønsker å bli vervet, så si ifra (da får du 500 kr å kjøpe for i butikken deres☺️). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #13 Del Skrevet 8. januar 2021 Dessverre utgjør nettleien størsteparten av strømregningen. Av regningen for desember på kr. 705,- var kr. 180,- strøm. Resten er nettleie. Anonymkode: ea3c5...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #14 Del Skrevet 8. januar 2021 MiaHI skrev (26 minutter siden): Tibber! Det sies at de leverer Norges billigste strøm, noe jeg tror stemmer. I appen har jeg veldig god oversikt over strømforbruk og strømpris. Hvis noen ønsker å bli vervet, så si ifra (da får du 500 kr å kjøpe for i butikken deres☺️). Jeg forstår ikke hvordan tibber kan være billigst når de selger strømmen til spotpris med påslag + månedsgebyr. Anonymkode: 2db18...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #15 Del Skrevet 8. januar 2021 Stemmer at Fjordkraft bytter deg over til dyrere abonnement uten å spør. Skjedd med meg flere ganger. Når jeg ringer dem, spiller de naive og vet ikke hva som kan ha skjedd. Du må følge med dem. Anbefaler ikke Fjordkraft. Anonymkode: 62c62...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #16 Del Skrevet 8. januar 2021 Har Yetz, fordi de ikke støtter vindkraft/vindmøller. Anonymkode: 8c56f...279 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
..... Skrevet 8. januar 2021 #17 Del Skrevet 8. januar 2021 Vi har fjordkraft og bruker prismatch. Har hele det siste året brukt prismatchavtaler med minuspåslag, og med lave strømpriser har det ført til at strømmen har vært stort sett gratis. I november kosta selve strømmen oss 1,66 kr for 2600 kw/t. Tidligere har vi fått reduksjon i nettleia også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #18 Del Skrevet 8. januar 2021 NorgesEnergi med prismatch, hatt 0kr i strøm siste månedene både hjemme og på hytta nettleia kommer utenom. Anonymkode: 4bfc4...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #19 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan tibber kan være billigst når de selger strømmen til spotpris med påslag + månedsgebyr. Anonymkode: 2db18...abb Tibber har kun maks 1 øre som påslag i tillegg til en fast pris på 39,- kr pr. mnd. https://tibber.com/no/smart-stromavtale Jeg har akkurat gått over til de. Fordelen for meg er at jeg kan styre noe av mitt strømforbruk via appen deres. Ikke minst lade el-bilen når strøm er billigst. Anonymkode: 5fb2f...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smiley99 Skrevet 8. januar 2021 #20 Del Skrevet 8. januar 2021 Ishavkraft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå