Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #1 Skrevet 11. august 2005 Blir man slank av å trene aerobic, med litt styrke på slutten....? erfaring?
Mokka Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 Altså man blir kanksje ikke slank av å bare trene aerobic. Det er også viktig å spise sundt kombinert med trening. Jeg tror ikke det er bra å holde seg til den samme treningen hele tiden, kombiner litt forskjellig... Step, aerobic, styrke løping osv. Du får 100 % utbytte av treningen dersom du først trener styrke og deretter kondisjon i 15-30 min... Da skal jeg love deg at du forbrenner bra! Lykke til.
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2005 #3 Skrevet 12. august 2005 Hvis man blir slank bare av å trene aerobic, burde alle instruktørene vært nesten avmagret (de trener jo mange timer i uken), men det er de i hvertfall ikke. Hvis du vil ned i vekt, er kostholdet viktigere enn treningen, selv om kombinasjonen er det lureste.
Gjest Ananas Skrevet 12. august 2005 #4 Skrevet 12. august 2005 Hvis man trener aerobic kommer man i bedre form, får en sunnere kropp, får mer energi og føler seg mer opplagt. Det er da noe, slanking eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå