Gå til innhold

Morten Abel-konsert!!

Jetz

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har vært på konsert med Morten Abel i det siste? På den turneen han har nå, altså! icon_smile.gif

Jeg skal i Ålesund på lørdag og gleder meg big time!! icon_biggrin.gif

Var det like konge som det har stått i avisene? Håper det tar fullstendig av! Tjohoi!! icon_razz.gif

Jetz icon_wink.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Jetz den 2002-02-21 21:00 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Jetz den 2002-02-22 14:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg var på konserten.. den anbefales på det sterkeste! Den beste konserten jeg har vært på og jeg som ikke likte morten abel engang!!!

må innrømme at jeg liker han mye bedre nå....takket være konserten!!!

elle

icon_razz.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: elle den 2002-02-21 23:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg så Morten i Oslo Spektrum forrige helg! Veldig bra, en konsert med skikkelig trøkk icon_smile.gif Kan faktisk tenke meg at han er enda bedre på en mindre scene, så du har nok noe å glede deg til...

Amelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, eg likar ikkje Morten Abel. Vi ville booke han til å komme hit å spele (Finnmark), men han nektar å spele for mindre enn 1000 personar (vårt lokale tek 500), og dessutan har han uttalt at han ikkje likar Nord-Norge. Snakk om å få nykker lenge før tida, da!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda: Tror faktisk Morten Abel har gjort sin del av å spille på mindre plasser i sin karriere... Men jeg skjønner jo at det er dumt at det skal hindre dere i å oppleve ham live12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg trur det har med haldninga hans å gjere. Dei aller fleste norske artistar er storfornøgde med å spele på små plassar. Dei får lettare kontakt med publikum, og så lenge dei får godt betalt for det er det få som har noko i mot det. Vi kjem frå eit lite land med knapt nok ein by som kan kallast storby, så dei er pent nødt til det.

Og kvifor har han noko imot Nord-Norge? Det skjønnar eg ikkje. Han har konsert i Ålesund, men ikkje i f.eks. Tromsø eller Narvik. Nordlendingar er da som kjent gjestfrie og koselige menneske, og om han meiner det er for kaldt her kan han no berre kle på seg.

Eg har hatt litt å gjere med diverse band i det siste, og det er stor forskjel på dei. Nokre trur dei er større og viktigare enn dei er, og oppfører seg som dritsekkar. Krev service langt utover det som er normalt.

Andre let seg ikkje merke med at dei er populære. Gutane i f.eks Vamp er kjempekoselige og lette å ha med å gjere. Vi hadde eit britisk ska-band hos oss, som er vande til å spele for 3000-4000 menneske i England. Hos oss kom det 50 publikumerar, og dei sa at dei storkoste seg og hadde det kjempefint. Dei satte virkelig pris på jobben vi gjorde for at dei skulle trivast hos oss, takka og bukka. Fikk store auge når dei hørte at vi hadde bestillt rom på det finaste hotellet her. Det hadde dei ikkje forventa.

Så det er stor forskjell på artistar. Store artistar som Spears og Oasis og A-ha og slikt kan eg forstå stiller litt høgare krav enn andre, men at Morten Abel er kresen på kvar lønningsslippen hans kjem fra og kor mange stolar konsertlokalet har, har eg inga forståing for. Eg har ikkje møtt han, så eg kan ikkje uttale meg om korleis han er som person, men uttalelsane hans vitnar om nykker langt utanfor det som er akseptabelt for ein artist av hans størrelse.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg ville bare si at jeg var på konsert i helga, og det var helt KONGE!! icon_biggrin.gif

Stemningen var utrolig bra, og Kaizers Orchestra (oppvarmingsbandet..)tok helt av! For et live-band! Vokalisten var så fantastisk og fikk publikum med 110%!! PARTY!

Så kom Morten på scenen, og holdt en knallbra konsert, men det var nesten Kaizers som var den største opplevelsen!! icon_razz.gif

Dere som ikke fikk med dere konserten har virkelig gått glipp av noe! icon_wink.gif

Men jeg er enig i at det er dårlig av Morten Abel å ikke turnere i Nord-Norge...

Jetz icon_rolleyes.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Jetz den 2002-02-26 14:47 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også stoooooor fan av Kaizers Orchestra. Kjempestemning da dei var her ein sønddagskveld og spelte for 30 folk. Dei har virkelig publikumstekke, tok folk opp på scena og greier. Syns organisten var kul. Dei kjem hit igjen om to veker, gjett kven som skal stå nærmast scena og danse ompa til eg blør! Vi er til og med ein gjeng som har fått lånt oss gassmasker fra sivilforsvaret!

Uheldigvis er ikkje CD'en rettferdig for Kaizers. Ein hører ikkje oljefata og bilfelgane så godt på plata, men det gjer seg med eit par blåserar. Kaizers-plata er i allefall den mest spelte plata her i huset for tida, og eg puggar tekstar for harde livet fram til neste konsert!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...