Tosca Skrevet 11. august 2005 #1 Del Skrevet 11. august 2005 Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne en tapetbord midt over veggen uten å fjerne eller skade tapeten bak? Sitter jo fast som bare f.... Vil gjerne slippe å tapetesere hele veggen på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 12. august 2005 #2 Del Skrevet 12. august 2005 Masse vann! Er det jeg har hørt, men har ikke prøvd selv. Vet ikke helt hvordan du skal få det til uten at veggen får merker ellers... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 12. august 2005 #3 Del Skrevet 12. august 2005 Da vi skulle fjerne tapetbord her i huset, så fikk vi et tips om å bruke masse vann (på fargehandel). Og vann vi brukte, borden gikk vekk så lett som bare det. Men selvfølgelig så tok tapeten under til seg en del av vannet, og det ble "bobbler" under og vannflekker. Så enden på **** ble at vi måtte tapetsere hele veggen på nytt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 12. august 2005 #4 Del Skrevet 12. august 2005 Vi rev rett og slett av både borden og tapeten under. Jeg vil tro det kan bli vanskelig å få et fint resultat ved å bare ta av borden. Det skal mye til for at tapeten under ikke blir skadet i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2005 #5 Del Skrevet 13. august 2005 Det kommer vel an på om det er en bord som er limt, eller om det er en sånn som hadde ferdig lim på baksiden, kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2005 #6 Del Skrevet 9. september 2005 Går det kanskje an å bare male over en slik bord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2005 #7 Del Skrevet 9. september 2005 Nix, da blir det bare bobler. Jeg har brukt siste halvannen time på å fjerne ca fem meter fra prinsessens rom. Fy flate for en jobb............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 9. september 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg takker for tips, men jeg fant fort ut at å fjerne en slik bord ville jo ta evigheter uansett hva den var limt med. Så jeg røsket ned hele tapeten og tapetserte på nytt. Ble så fint så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå