Gå til innhold

Sier han er syk, jeg tror han fikk bedre ting å gjøre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg dater og jeg hadde planer om å treffes i dag etter noen uker fra hverandre på grunn av juleferie. Jeg kom tilbake for noen dager siden, men han har ikke hatt tid å treffes på grunn av jobben antar jeg, han skal reise igjen og være borte i seks uker nå på søndag. Dette treffet ville da være det første treffet siden jeg reiste hjem i midten av desember, og siste treffet før han reiser bort i seks uker. 

De siste ukene har han vært litt fraværende syns jeg, det har ikke vært mye respons og mens ordene han sier kan være trøstende, så merker jeg en annen energi fra han. Tanken min var at jeg skulle se hvordan det gikk med oss i dag, men våknet med en melding fra han der han sa han ikke følte seg så bra, at han var forkjølet og kanskje hadde feber. Jeg tok dette som at kanskje han er syk, men også muligens at interessen hans egentlig ikke er sånn til stede. Jeg svarte "huffda.. håper du blir frisk til du skal reise igjen. God bedring!". Etter den meldinga var responsen hans at han kan se an formen til i kveld, at det garantert ikke er korona men at han forstår om jeg ikke tørr, at han muligens føler seg bra igjen i morgen, dårlig timing, at han hadde gleda seg til å se meg og spurte om jeg hadde gledet meg til å se han og, etc., og jeg lurer på hva det egentlig er han holder på med. 

Som sagt så var tanken og konklusjonen min at han egentlig ikke er så interessert som han skal ha det til. Vi kommuniserer over snap, og bildene han sender er av hånda hans foran kameraet framfor av senga, som jeg vil tro han heller ville sendt om han faktisk lå i senga. Min mistanke er at han ikke ligger syk hjemme og at han ikke er dårlig, men muligens at han bare fikk bedre ting å gjøre, men hvis han har mista interessen, hvorfor kan han ikke bare la meg gå da? Hvorfor leke denne hot and cold leken?

Håper dere kan komme med noen gode råd og forklaringer til en forvirret sjel

Anonymkode: 2f504...122

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Standard dette her.

Vi gjør det hele tiden, har ei annen jente på vent så vi legger til rette for muligheten til å avlyse eksisterende avtale men fortsatt mulighet til å beholde det som en plan B.

Du er dessverre nr 2 i dette tilfellet.

Anonymkode: d201e...428

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Standard dette her.

Vi gjør det hele tiden, har ei annen jente på vent så vi legger til rette for muligheten til å avlyse eksisterende avtale men fortsatt mulighet til å beholde det som en plan B.

Du er dessverre nr 2 i dette tilfellet.

Anonymkode: d201e...428

Ja er enig, dessverre. 
Alarmklokkene mine dinger høyt! 
Min erfaring er at det er best å spørre rett ut. Livet er for kort til å bruke energi på mennesker som ikke gidder å si det som det er. 

Anonymkode: ac9ec...0d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis han er syk så kan han jo ikke reise?

Anonymkode: 3064c...17a

AnonymBruker
Skrevet

Men altså ja, hvis jeg ikke hadde truffet kjæresten på lenge og det også var eneste mulighet på lenge, da hadde jeg strukket meg langt for å få treffes. Synes egentlig det han sa etterpå var greit da, "skjønner om du ikke tør", osv., det er høflig å si ifra om sykdom og ikke utsette andre for smitte uvitende.

Anonymkode: 3064c...17a

AnonymBruker
Skrevet

Kan være begge veier dette. Hvis han brygga på noe, er det ikke rart om han virka litt fraværende. Og lurt å ta tida til å bli frisk igjen. 

Den store testen er hvordan han er når dere sees igjen. Om han virka som om han savna deg...

Anonymkode: 1e095...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...