Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håret mitt er så stygt når det er vått! Det er helt krise! Jeg kan ikke vise meg med vått hår fordi det ser så rart ut! Off av meg... Jeg er sjalu på dere som ser pene og sexy ut med vått hår, altså!

Anonymkode: 806b8...d00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 79081...20a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Off av meg?

Anonymkode: a99a4...217

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke sexy vått hår. Da er personen i utgangspunktet sexy/pen og har ingenting med håret å gjøre. For vått hår i seg selv, er ikke sexy.

Anonymkode: 03435...0f4

Skrevet

Må le litt. Attraktive folk kan jo ha på seg så og si alt uten å se noe værre ut. Kan likksom ikke se for meg en setting man virkelig skulle vært skikkelig sexy med vått hår med mindre det er i dusjen sammen med noen, men da er jeg ganske sikkert på at den andre parten tenker på helt andre ting enn håret ditt 😂 Jeg er midt på treet selv og ser heller ikke direkte bra ut med vått hår men bryr meg fint lite. Typen liker meg uansett og det er vell så og si bare hans mening jeg bryr meg om på den fronten så da er jo alt greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er notert

Anonymkode: 335ce...24f

• Liker 2
Skrevet

Dette er en problemstilling jeg aldri har tenkt over, gitt.

Håret mitt ser mye mørkere og glattere ut (har naturlige krøller) når det er vått, men ellers er det da ikke store forskjellen fra i tørr tilstand. Kan ikke se at det endrer utseendet mitt radikalt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Off av meg?

Anonymkode: a99a4...217

Ja?

AnonymBruker
Skrevet

Du er den eneste.

Anonymkode: c3035...ca5

Skrevet

Hånda på hjertet; min hårfarge er alltid finest når det er søkkblaut!  :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Spørsmålet er vel like mye om det bare er du som synes du ser stygg ut med vått hår

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ut som jenta fra The Ring eller Yoko Ono når jeg går ut av dusjen. 

Anonymkode: 5edd8...11a

Skrevet

Og dette er et problem fordi?   Går du mye ut med vått hår?   Eier du ikke en føner?  

AnonymBruker
Skrevet
Apocalypte skrev (2 minutter siden):

Og dette er et problem fordi?   Går du mye ut med vått hår?   Eier du ikke en føner?  

Jeg liker ikke å føne håret... Det er ikke alle som liker det... Jeg bor sammen med andre, og jeg hater at de ser meg med vått hår, for det ser faktisk ganske ille ut...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker ikke å føne håret... Det er ikke alle som liker det... Jeg bor sammen med andre, og jeg hater at de ser meg med vått hår, for det ser faktisk ganske ille ut...

Da får du slutte å vaske håret 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Apocalypte skrev (2 minutter siden):

Aner en liten attitude her, men personlig vasker jeg håret rundt 1 gang i uken, og da som regel når jeg ikke ser noen andre. Føner så å si aldri håret. Jeg synes ikke håret mitt ser fint ut i overgangen mellom vått og tørt, og pleier som regel å ordne det før jeg møter noen. 

Tok litt tid før jeg kunne gå en ukes tid imellom, men nå kan jeg også fint gå lenger uten at det blir fettete. 

Anonymkode: 69284...1dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Apocalypte skrev (10 minutter siden):

Nei, jeg får nok bare leve med det...

Skrevet

Man skal være usedvanlig pen sånn i utganspunktet for å se pen ut med vått hår altså, virkelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser grusom ut. Har tynt hår. Tør ikke å bade pga d.

Anonymkode: 70412...568

Skrevet

Du får dusje før da vettu, sånn at håret tørker til du skal ut. Dessuten finnes det viktigere ting enn å være så sexy hele tiden. Og hvem faen går ut med vått hår midt på vinteren? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...