Gå til innhold

Dro til joker for å kjøpe grandiosa original på tilbud til 20 kr. Det var utsolgt kl 10:30 når de åpnet 09:00!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner godt at TS syns dette er irriterende. 

Nærbutikken der jeg bodde før var alltid utsolgt for det som var på tilbud. Jeg følger ikke med noe spesielt på tilbud, men jeg syns det var veldig irriterende at butikken stadig var tom for helt vanlige varer bare fordi de er på tilbud. Det var ofte at jeg skulle kjøpe for eksempel Jarlsberg, men Jarlsberg var på tilbud så da hadde de ikke det. Syns det hadde vært bedre om de hadde droppet tilbud og bare hatt alle varene i butikken. 

Grandis er jo også en sånn veldig vanlig vare. Vil tro det hadde vært bedre for butikken å ikke ha tilbud, men å heller faktisk ha grandis tilgjengelig gjennom hele helgen. Spesielt på en søndagsåpen butikk er det sikkert mange som kommer for å kjøpe det, tilbud eller ei. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva hjelper det å si det her?  snakk med sjefene ikke oss.

Skrevet

å herregud for ei sytkjerrin og drama kjerring du er.

Når ting er på TILBUD og veldig billig, trur du folk sitter og venter i 2-3 timer ETTER åpningstid for og kjøpe?

Dette er din egen feil, dumskap å latskap lenge leve.

Anonymkode: 3f6d1...cca

Skrevet
3 minutter siden, Gliffy said:

Nærbutikken der jeg bodde før var alltid utsolgt for det som var på tilbud. Jeg følger ikke med noe spesielt på tilbud, men jeg syns det var veldig irriterende at butikken stadig var tom for helt vanlige varer bare fordi de er på tilbud. Det var ofte at jeg skulle kjøpe for eksempel Jarlsberg, men Jarlsberg var på tilbud så da hadde de ikke det. Syns det hadde vært bedre om de hadde droppet tilbud og bare hatt alle varene i butikken. 

Grandis er jo også en sånn veldig vanlig vare. Vil tro det hadde vært bedre for butikken å ikke ha tilbud, men å heller faktisk ha grandis tilgjengelig gjennom hele helgen. Spesielt på en søndagsåpen butikk er det sikkert mange som kommer for å kjøpe det, tilbud eller ei. 

Ikke alle er like rike som deg.

Anonymkode: 3f6d1...cca

Skrevet
2 minutter siden, Gliffy said:

Irriterende, ja. Nok til å taste på kg for så å hive seg i bilen og kjøre timevis og be om bensinpengene tilbake, nei. Tror det hadde blitt trangt på kg hvis man skulle poste en tråd hver gang man opplevde et utsolgt tilbud.

Anonymkode: b00bd...070

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 12.28):

Folk er gale.

Men joker har tilbudsgaranti, så du skal få en lapp fra kassa om å kjøpe grandis til samme pris neste uke/når pizzaen kommer inn igjen. 

Anonymkode: 3917c...fa2

Dette gjelder kun den varen som er Ukens Joker.

Anonymkode: 28eb6...1ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 11.04):

Tilbudet startet i dag, var helgetilbud fredag og lørdag. Allerede 1,5 time etter åpningstid første dag var alt utsolgt!!! Må si jeg er skuffet, aldri mer en joker butikk på meg! 

De kunne heller ikke registrere så jeg fikk til samme pris neste uke når de får inn igjen, det gjaldt kun nå sa ho!! 

20 kr ble vel for billig for de! 

Anonymkode: 9ab4f...7f3

Samme pris neste uke gjelder kun for Ukens Joker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 16.18):

Det er da vel aldeles ikke gjerrig når det er noe Joker SELV lover og reklamerer med?!

Anonymkode: 53616...2cf

Samme pris neste uke gjelder kun for Ukens Joker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...