AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #61 Skrevet 9. januar 2021 On 1/8/2021 at 11:29 AM, AnonymBruker said: Det var kun maks 5 pr kunde, så de har ikke hatt mange pizzaer, de hadde kanskje 10-15 stk.!! Anonymkode: 9ab4f...7f3 Hvordan vet du at det bare har vært 2-3 kunder i butikken før deg? 2 hours ago, AnonymBruker said: Fikk kjøpt pizzaer i dag i en annen joker, tragisk at man må kjøre flere mil for å få pizza på tilbud! Anonymkode: 9ab4f...7f3 Sikkert hvert hver eneste desiliter bensin den turen der Anonymkode: b00bd...070 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #62 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk kjøpt pizzaer i dag i en annen joker, tragisk at man må kjøre flere mil for å få pizza på tilbud! Anonymkode: 9ab4f...7f3 Vet ikke hva som er mest tragisk: at du måtte det eller at du valgte å bruke tid, energi og penger på å «spare» noen få kr på en vre du sannsynligvis ikke ville kjøpt på fullpris hos Kiwi eller rema. Du må legge inn drivstofforbruk, slitasje på bilen, tiden det tok, og sannsynligheten for at du spiser varen. Og btw: de HAR som oftest varer på lager selv om de sier de er utsolgt. Fordi de taper penger på tilbudsvarene. Eller de veler å ikke bestille inn så mye av varen for å unngå tap. Små nærbutikker i gokk som driver på grensen av hva som er økonomisk lønnsomt gjør ofte det for å unngå tap. Anonymkode: 299bd...ed1 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #63 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fikk kjøpt pizzaer i dag i en annen joker, tragisk at man må kjøre flere mil for å få pizza på tilbud! Anonymkode: 9ab4f...7f3 Kjørte du virkelig flere mil for å få tak i pizza på tilbud? Det er lurt å kjøpe varer på tilbud, men er ikke helt overbevist om at du sparte penger på dette. Anonymkode: 60974...0f3 1
male32 Skrevet 9. januar 2021 #64 Skrevet 9. januar 2021 Skjer gang på gang her med Eurospar. Denne uken har de hatt stort 10 kr marked. Studerte tilbudene nøye før jeg gikk i butikken. Måtte innom 4 Eurospar butikker for å finne noe. Den nærmeste var selvsagt tom for alt jeg skulle ha.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #65 Skrevet 9. januar 2021 Kanskje et dumt spørsmål, men hva koster en slik ferdigmatpizza til vanlig? Synes det er urasjonelt å hamstre dersom man f.eks. kun sparer 10 kr/stk. Anonymkode: 89aa7...edd
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #66 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kanskje et dumt spørsmål, men hva koster en slik ferdigmatpizza til vanlig? Synes det er urasjonelt å hamstre dersom man f.eks. kun sparer 10 kr/stk. Anonymkode: 89aa7...edd Litt ulike typer, menca 50-60 kr. Anonymkode: 020f4...7b0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #67 Skrevet 10. januar 2021 Som regel når Joker har veldig gode tilbud på ting så kommer folk og kjøper en del. Er det pizza så kommer studentene, er det egg og ost så kommer jeg og pensjonistene 😄 Anonymkode: 9e54e...a0a 1
Silva Pluvialis Skrevet 10. januar 2021 #68 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 11.14): Det skal jo ikke skje at de ikke vil registere det sånn at man får til samme pris neste uke. Det er jo noe de reklamerer med, så det er dårlig. Anonymkode: 53616...2cf Det er for å få solgt ut varene de allerede har, ikke for å gi rabatt på nye varer som enda ikke har ankommet butikken. Kjipt at det var utsolgt. Neste gang får du være tidligere ute.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #69 Skrevet 10. januar 2021 Uatskillelig skrev (4 timer siden): Det er for å få solgt ut varene de allerede har, ikke for å gi rabatt på nye varer som enda ikke har ankommet butikken. Kjipt at det var utsolgt. Neste gang får du være tidligere ute. Var bare 1,5 time etter åpningstid, da skulle de hatt det, det skulle vare i 2 (to) dager Ts Anonymkode: 9ab4f...7f3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #70 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 11.38): Det skulle ikke vært mulig å gå tom etter kun 1,5 time!!!! Skal ha bensinpenger for turen dit!!!! Hvilke rettigheter har jeg for det? Ts Anonymkode: 9ab4f...7f3 Ingen. Anonymkode: 2fffb...b9a 2
Pringle Skrevet 10. januar 2021 #71 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Var bare 1,5 time etter åpningstid, da skulle de hatt det, det skulle vare i 2 (to) dager Ts Anonymkode: 9ab4f...7f3 Men også bare "så lenge beholdningen rekker". "Forbehold om utsolgt", står det ofte. Det er et flott tilbud, hvis du får benyttet deg av det. Ingen butikker er forpliktet til å faktisk ha varen. Noen butikker får ikke alt de hadde bestilt. Noen selger ikke varen lå lenge kampanjen pågår. Min lokale Mega feks har multeyoghurt fast, men den finnes ikke i skapet når de har "all Tine yoghurt" til 30 eller 40%. Det er ikke svindel om de ikke har eller nekter å selge varen. Du er ikke forpliktet til å kjøpe noe annet i stedet. Du kan ringe og høre om de har varen inne, men du kan ikke forvente å få dem til å legge av til deg (altså, neppe pizza, som det er stor rift om, men jeg har "bestilt" fisk på tilbud, og fått lagt til side lungemos (ja, jeg er gammal, ha ha)).
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #72 Skrevet 10. januar 2021 Fredelig skrev (På 8.1.2021 den 11.16): Samme erfaring med Joker. Når de har gode tilbud, er det ikke mulig å få tak i tilbudsvarene. Vår lokale Coop hadde forøvrig et godt tilbud på brus. Store tilbudsplakater ved inngangen. Jeg spurte hvor aktuell tilbudsvare var plassert. Fikk opplyst at de var utsolgt. "Foreslo" at de i det minste burde ta ned plakater med sitt lokketilbud. Kom tilbake et par dager etter. Fremdeles sto plakatene oppe, uten at dette innebar at de hadde fått inn nytt parti. Boikottet butikken, men er innom av og til, idet de har PostNord. Ser det har kommet ironiske innlegg som "Stakkars deg!" ol. Selvsagt er ikke dette noen tragedie, men utrolig irriterende at butikker lurer kunder til butikken med slike lokketilbud. Strategien er naturligvis at kunden vil handle andre varer, når de først har tatt turen. Er enig i dette. Føler det samme angående Barnas hus, får ofte mailer med gode tilbud, og når jeg da går inn på siden for å se på tilbudene så er mye av det utsolgt/utplukket. Det skjer hver eneste gang så jeg avfulgte dem. Anonymkode: e5615...c13
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #73 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 11.14): Det skal jo ikke skje at de ikke vil registere det sånn at man får til samme pris neste uke. Det er jo noe de reklamerer med, så det er dårlig. Anonymkode: 53616...2cf Du skriver jo selv at tilbudet kun gjaldt fredag og lørdag, jo. Hvorfor i all verden tror du at du kan få varen til tilbudsprisen også neste uke? Du var rett og slett for sent ute.. Deal with it. Det kan jo være at denne jokerbutikken er ekstremt liten og ikke har kapasitet til å ta inn så mange varer og dermed ble raskt utsolgt for disse frosne papplatene. Anonymkode: aa704...c4a 3
jukkapalme Skrevet 10. januar 2021 #74 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 10.18): Fikk kjøpt pizzaer i dag i en annen joker, tragisk at man må kjøre flere mil for å få pizza på tilbud! Anonymkode: 9ab4f...7f3 Ja, det var jo sikkert lønnsomt... Hva er det som er så fantastisk med Grændis som gjør at du gidder å kjøre flere mil for å få tak i det på tilbud? Kan du ikke heller bare ta en papplate og smøre på litt billig tomatsaus, paprika, hermetisk skinke og ost? Blir jo akkurat det samme. 1
Gjest Ishm Skrevet 10. januar 2021 #75 Skrevet 10. januar 2021 Joker har skjeldent varer som er i tilbud tilgjengelig. de bruker dette for å få kunder, når de egentlig kun har 3 stikker av det de har på tilbud og legger resten i lageret. For så straks tilbudet er over har de fullt av den varer i hylla igjen. det er den mest «svindlete» butikken jeg kjenner til for å si det mildt
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #76 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 16.41): Åja, sparer du penger av å kjøpe mat du ikke trenger som grandiosa for 20 kroner pakken? Det viste jeg ikke. Jeg personlig handler bare in mat jeg trenger og sparer veldig mye bare på det. Anonymkode: c89ee...25a Om du kjøper ting du ikke trenger, blir jo et annet problem. Men du kan ikke nekte for at det er mer økonomisk å betale 20 kr for en ting og ikke 50 kroner? Da sparer man 30 kroner per vare og det blir fort mye penger. Anonymkode: aa704...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #77 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 10.18): Fikk kjøpt pizzaer i dag i en annen joker, tragisk at man må kjøre flere mil for å få pizza på tilbud! Anonymkode: 9ab4f...7f3 Det varte ikke så lenge da dette med at du aldri skulle handle på Joker igjen. Det som er tragisk er at folk bruker tid og drivstoff på å kjøre flere mil for å få tak i 5 pizzaer. Vinninga gikk nok opp i spinninga. Anonymkode: d219b...900 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #78 Skrevet 10. januar 2021 Slik er der på Obsen her. Kjeden har jo kampanjen hele helga for eks så de må jo reklamere. Men jeg vet at det er folk som renner ned døra og hamstrer ved åpningstid. Det kan vel ikke de som jobber der noe for. Spesielt ved tilbud som kjøttdeig og pizza. Det ryker første timen når 150+ kunder fyller bilen sin med dette. Anonymkode: 3cd6b...467
MarianneE Skrevet 10. januar 2021 #79 Skrevet 10. januar 2021 Dette må jo være en tulletråd, det er f meg ikke lov å sutre så over utsolgte pizza! 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #80 Skrevet 10. januar 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Var bare 1,5 time etter åpningstid, da skulle de hatt det, det skulle vare i 2 (to) dager Ts Anonymkode: 9ab4f...7f3 Hvordan mener du de skal vite hvor mange som kommer innom for å kjøpe pizza? Eller at det kommer et troll som krever bensinpenger etter halvannen time? Anonymkode: b00bd...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå