Gå til innhold

Dro til joker for å kjøpe grandiosa original på tilbud til 20 kr. Det var utsolgt kl 10:30 når de åpnet 09:00!!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lol, hva slags folk er det som får med seg at noe er på tilbud. Noe så trist.

Anonymkode: c89ee...25a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er et helt vanlig salgstriks. De hadde antagelig bare 5 pizzaer. Men kan likevel reklamere på denne måten og dra inn masse folk i butikken uten å gå i tap for billig pizza. 

Alle butikker bruker dette trikset, også innen andre kategorier. Særlig elektronikkbutikker.

Anonymkode: dd648...6f6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det trist? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Folk som liker å ha penger på konto. 

Anonymkode: 72302...bab

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er sånt som skjer. Det skjer stadig vekk at varer på tilbud er utsolgt tidlig.

Anonymkode: 1e2e1...28f

Ja men det er likevel ikke greit at de tar inn så få varer at det blir utsolgt i løpet av så kort tid. Det er lureri. Det er ingen stor tragedie men det er systematisk lureri som ikke er akseptabelt. Som skrevet over baserer de seg på du kjøper andre varer i stedet. Har man et tilbud bør man har et rimelig stort antall varer. Hvis ikke burde man skrive det.

Anonymkode: 5537b...ab5

• Liker 3
Skrevet

Hver eneste gang det er 10-kroners marked på Meny/Jacobs så blir ting ekstremt fort utsolgt. 

Skrevet

Uflaks. 

Men det er vel Ukens Joker de har garanti på, ikke tilbud generelt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men det er likevel ikke greit at de tar inn så få varer at det blir utsolgt i løpet av så kort tid. Det er lureri. Det er ingen stor tragedie men det er systematisk lureri som ikke er akseptabelt. Som skrevet over baserer de seg på du kjøper andre varer i stedet. Har man et tilbud bør man har et rimelig stort antall varer. Hvis ikke burde man skrive det.

Anonymkode: 5537b...ab5

Nei, det er ikke lureri. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Folk er glad i Grandis. Som uttrykket sier; det beste i livet er Grandis😏.

Vær tidligere ute neste gang. Folk handler som gale.

Endret av Expandable86
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Folk som liker å ha penger på konto. 

Anonymkode: 72302...bab

Åja, sparer du penger av å kjøpe mat du ikke trenger som grandiosa for 20 kroner pakken? Det viste jeg ikke. Jeg personlig handler bare in mat jeg trenger og sparer veldig mye bare på det.

• Liker 1
Skrevet

Du må nesten stå ved inngangen når de åpner om det er viktig for deg. Selv fikk jeg kjøpt fiskegrateng på tilbud i dag, på Bunnpris, og jeg har sett innom flere ganger i løpet av uka.

Skrevet
PetterKanin skrev (5 minutter siden):

Men det er vel Ukens Joker de har garanti på, ikke tilbud generelt?

Det tror jeg også. Hadde tenkt å skrive det selv. Tilbud som gjelder bare noen få dager, har ikke denne garantien.

Skrevet

skjer ofte med slike tilbud. lurer deg til butikken for å kjøpe noe annet.  lureri 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åja, sparer du penger av å kjøpe mat du ikke trenger som grandiosa for 20 kroner pakken? Det viste jeg ikke. Jeg personlig handler bare in mat jeg trenger og sparer veldig mye bare på det.

Nei. Du sparer penger på å passe på å kjøpe varer du uansett bruker når de er på tilbud. Ikke akkurat rakettforskning dette ... 🙄

Anonymkode: 738d9...31a

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror nesten joker her fjerner varer fra hyllene når de har tilbud.

De 'glemmer' også ofte å oppdatere priser. Syntes joker er en drittbutikk, men det er selvfølgelig nærbutikken min :(

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du vet jo ikke om de har hatt 100 stykk og 20 kunder innom som kjøpte 5 hver. Kjenner noen som drar hele familien på 7 stk når det er sånne begrensninger på ting de liker. Så kjøper hver person "kvota".

Og det er kun Ukens joker du kan få kupong på å kjøpe til samme pris uken etter. Ukens joker denne uken er picnik skinke, ikke grandiosa.

Anonymkode: b0a57...603

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det skal jo ikke skje at de ikke vil registere det sånn at man får til samme pris neste uke. Det er jo noe de reklamerer med, så det er dårlig. 

Anonymkode: 53616...2cf

Gjelder kun ukens joker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, nå har jeg jobbet i lang tid i Joker, og det er klin umulig å vite hvor mye man skal bestille. Marerittet er å bli sittende med aaaalt for mange esker etter salgsslutt. Det er max 5 stk per kunde også. I tillegg hender det seg titt og ofte at Asko (leverandøren) er utsolgt, slik at vi faktisk ikke får tak i. 

Anonymkode: 60c1f...a00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er da vel aldeles ikke gjerrig når det er noe Joker SELV lover og reklamerer med?!

Anonymkode: 53616...2cf

Gjelder bare for ukens Joker.

Anonymkode: f6288...106

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk kjøpt pizzaer i dag i en annen joker, tragisk at man må kjøre flere mil for å få pizza på tilbud! 

Anonymkode: 9ab4f...7f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...