AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Tilbudet startet i dag, var helgetilbud fredag og lørdag. Allerede 1,5 time etter åpningstid første dag var alt utsolgt!!! Må si jeg er skuffet, aldri mer en joker butikk på meg! De kunne heller ikke registrere så jeg fikk til samme pris neste uke når de får inn igjen, det gjaldt kun nå sa ho!! 20 kr ble vel for billig for de! Anonymkode: 9ab4f...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: 20 kr ble vel for billig for de! Eh, ja - eller så ble 20 kr "for billig" for kundene, slik at de ble veldig raskt utsolgt. Anbefaler å lese opp på hvordan salg fungerer. Anonymkode: 91f4e...2fe 16
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Sånt som skjer. Anonymkode: 1e2e1...28f 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånt som skjer. Anonymkode: 1e2e1...28f Det skal jo ikke skje at de ikke vil registere det sånn at man får til samme pris neste uke. Det er jo noe de reklamerer med, så det er dårlig. Anonymkode: 53616...2cf 1
Gidavmeg Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 (endret) kondolerer. Endret 8. januar 2021 av Gidavmeg Skrev en idiotisk kommentar jeg angret på 17
Spøkelse Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 Dette er jo virkelig ikke et PROBLEM? "Rart" folk får psykiske problemer når til og med dette skal være en greie...ehhh 14
Fredelig Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 (endret) Samme erfaring med Joker. Når de har gode tilbud, er det ikke mulig å få tak i tilbudsvarene. Vår lokale Coop hadde forøvrig et godt tilbud på brus. Store tilbudsplakater ved inngangen. Jeg spurte hvor aktuell tilbudsvare var plassert. Fikk opplyst at de var utsolgt. "Foreslo" at de i det minste burde ta ned plakater med sitt lokketilbud. Kom tilbake et par dager etter. Fremdeles sto plakatene oppe, uten at dette innebar at de hadde fått inn nytt parti. Boikottet butikken, men er innom av og til, idet de har PostNord. Ser det har kommet ironiske innlegg som "Stakkars deg!" ol. Selvsagt er ikke dette noen tragedie, men utrolig irriterende at butikker lurer kunder til butikken med slike lokketilbud. Strategien er naturligvis at kunden vil handle andre varer, når de først har tatt turen. Endret 8. januar 2021 av Fredelig 32
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skal jo ikke skje at de ikke vil registere det sånn at man får til samme pris neste uke. Det er jo noe de reklamerer med, så det er dårlig. Anonymkode: 53616...2cf Det er sånt som skjer. Det skjer stadig vekk at varer på tilbud er utsolgt tidlig. Anonymkode: 1e2e1...28f 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 Er ganske vanlig at de kun har noen få varer av slike lokketilbud. Anonymkode: d77c2...51f 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #11 Skrevet 8. januar 2021 Står det garantert nederst på avisa, appen eller nettsiden at tilbudsvarer kan bli utsolgt eller annet kan oppstå. At en butikk blir utsolgt for varer betyr at kundene handler for mye mer enn det de skal. En butikk følger tall fra salg til salg. Da hadde gått ut fra forrige salg og økt litt etter det. Det var tydeligvis ikke nok. Er det ikke butikken som bestemmer tilbudene men et hovedkontor. Min erfaring er at de har null peiling på hva leverandøren har inne at varer. Så send heller mail til hovedkontoret så slipper du å klage her inne. Anonymkode: bf4f6...9db 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #12 Skrevet 8. januar 2021 Gidavmeg skrev (6 minutter siden): Kondolerer. Jeg skal begrave en av mine nærmeste i dag, men skjønner andre har virkelige problemer Det gjør tydeligvis ikke så mye når du kan henge på KG og klage. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er sånt som skjer. Det skjer stadig vekk at varer på tilbud er utsolgt tidlig. Anonymkode: 1e2e1...28f Nei, det er det ikke. At varer på tilbud er utsolgt skjer selvsagt, men det er ikke det jeg skriver. Anonymkode: 53616...2cf 7
altflyter Skrevet 8. januar 2021 #13 Skrevet 8. januar 2021 Tro meg: de ansatte hater slike tilbud. Noen ganger får de inn svært få av tilbudsvaren, men ofte så er kundene bare forbasket grådig. Kanskje de hadde masse på lager, men hvis de første 50 kundene kjøpte 20-30 pizzaer hver, da går det fort tomt. jeg jobbet i butikk i mange år og det overrasker meg ikke et sekund om det er årsaken. Det er absurd hvor mye folk kjøper av en vare bare fordi den er på tilbud. nå kommer sikkert noen til å si at man burde ha maks 3 per kunde eller noe slikt, men da blir det hyling og skriking da også... 19
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #14 Skrevet 8. januar 2021 Du er vel en av dem som hadde blitt sur hvis det var begrensning på antall pizzaer du kan kjøpe også? Du får dra tidligere neste gang da vet du. Anonymkode: 72224...30a 4
Gidavmeg Skrevet 8. januar 2021 #15 Skrevet 8. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Endret 8. januar 2021 av Gidavmeg Flåsete kommentar 1
youcancallmejune Skrevet 8. januar 2021 #16 Skrevet 8. januar 2021 Du må komme deg tidlig opp og stå klar når de åpner, vet du. Det er det pensjonistene gjør, og det er derfor de rekker å raske med seg det meste av tilbudsvarer 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #17 Skrevet 8. januar 2021 Tilbudsvarer kan bli fort utsolgt. Du hadde litt uflaks i dag, da. Sånn er livet noen ganger. Anonymkode: d2b32...135 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #18 Skrevet 8. januar 2021 Gidavmeg skrev (3 minutter siden): Eller det gjør så mye at det eneste jeg orker er å spy ut dritt på kg. Ikke klag, det dør jo folk hver dag. Dette er noe som skjer hele tiden. Anonymkode: 53616...2cf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #19 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det gjør tydeligvis ikke så mye når du kan henge på KG og klage. Nei, det er det ikke. At varer på tilbud er utsolgt skjer selvsagt, men det er ikke det jeg skriver. Anonymkode: 53616...2cf Det hjelper ikke å klage her uansett. Du får sende Mail eller ringe kundeservice om det er så livsviktig med billig Grandiosa. Anonymkode: 1e2e1...28f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #20 Skrevet 8. januar 2021 Det er et tøft liv her i I-land 😰 Anonymkode: 48ef2...c62 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå