AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Kom nettopp over denne videoen på facebook. https://www.facebook.com/kadafi.zaman.18/posts/838603990265231 Jeg skjønner ikke at det er mulig å være så ond, hva tenker dere om folk som oppfører seg slik som dette? Jeg synes synd på de 😳 Anonymkode: 5abbd...d87
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Går ikke inn på slike linker. Anonymkode: 8dcd4...821 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom nettopp over denne videoen på facebook. https://www.facebook.com/kadafi.zaman.18/posts/838603990265231 Jeg skjønner ikke at det er mulig å være så ond, hva tenker dere om folk som oppfører seg slik som dette? Jeg synes synd på de 😳 Anonymkode: 5abbd...d87 HVis dette er om denne damen fra Sian, så har hun meldt at hun har meldt seg ut og at hun angrer dypt for å ha vært med på dette. Årsaken til at hun var medlem der så lenge var ganske sammensatt, og ja jeg tror det er ganske dype menneskelige årsaker til at noen synker så dypt. Så er ikke alle som henne, men akkurat i dette tilfellet, så kan det virke som at det har vært en endring til det bedre. Anonymkode: b684d...56a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Dama på videoen er Anna (Fanny?) Bråten. Hun som gikk ut av gjengen heter Lena Andreassen. Anonymkode: 75e4c...4e0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dama på videoen er Anna (Fanny?) Bråten. Hun som gikk ut av gjengen heter Lena Andreassen. Anonymkode: 75e4c...4e0 Å ja - klikket ikke inn på linken tilfelle virus. Men ja, hun Anna Bråten virker å være splitter pine gal. Anonymkode: b684d...56a
Alvea Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Jeg ønsker ikke å trykke meg inn på dette da det er null informasjon om hva dette er for noe. Veldig fint om du kan skrive hva videoen inneholder? 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 Alvea skrev (1 minutt siden): Jeg ønsker ikke å trykke meg inn på dette da det er null informasjon om hva dette er for noe. Veldig fint om du kan skrive hva videoen inneholder? Kadafi Zaman fra tv2 hører på demonstrasjon / appell fra SIAN. Anna Bråten oppdager han, kjenner han igjen og gir han en solid overhaling med rasistisk oppgulp. Anonymkode: 75e4c...4e0 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 Norge bak fasaden er fantastisk program, er ikke første gang noen er stygg med han på TV.synes han er skikkelig tøff!! at den kvinnen og hennes tilhengere tør å drite seg så ut viser jo bare hvis syke de er. Anonymkode: 45cfb...335 1
Vin_fruen Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 Alvea skrev (3 minutter siden): Jeg ønsker ikke å trykke meg inn på dette da det er null informasjon om hva dette er for noe. Veldig fint om du kan skrive hva videoen inneholder? Er Norge bak fasaden klipp 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): HVis dette er om denne damen fra Sian, så har hun meldt at hun har meldt seg ut og at hun angrer dypt for å ha vært med på dette. Årsaken til at hun var medlem der så lenge var ganske sammensatt, og ja jeg tror det er ganske dype menneskelige årsaker til at noen synker så dypt. Så er ikke alle som henne, men akkurat i dette tilfellet, så kan det virke som at det har vært en endring til det bedre. Anonymkode: b684d...56a Har du noe info om dette? Anonymkode: 45cfb...335
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #11 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du noe info om dette? Anonymkode: 45cfb...335 Lena Marie Andreassen - hun er på Twitter, og har skrevet mye om det der. Anonymkode: b684d...56a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #12 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du noe info om dette? Anonymkode: 45cfb...335 https://www.nrk.no/rogaland/sian-aktivist-melder-seg-ut-_-kan-ikke-vaere-med-pa-galskapen-1.15290011 Anonymkode: 75e4c...4e0 1
_popcorn_ Skrevet 8. januar 2021 #13 Skrevet 8. januar 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, mod 3
Anbefalte innlegg