Gå til innhold

Foodora lureri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
det begynner å bli en stund siden, men for ca 2 måneder siden så bestilte jeg og noen venner foodora. Vi hadde vervet/invitert venner til appen, for da skal man få 75kr i avslag. Da vi hadde lagt inn kupongen samme dag som vi fikk den så var den plutselig «utgått» og det skjedde med oss alle. Jeg sto på mitt og kontaktet foodora og etter sikkert 15 forsøk med litt av hvert av forskjellige metoder for å løse inn kupongen, så gikk det endelig! Jeg tror at dette er meningen fra foodora sin side. Derfor lurte jeg på om noen andre har hatt problemer med at kupongene i foodora rett og slett ikke fungerer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Dodomodo said:

Jeg sto på mitt og kontaktet foodora og etter sikkert 15 forsøk med litt av hvert av forskjellige metoder for å løse inn kupongen

Føler meg ikke lurt nei, men er ingen storbruker.

Men, jeg lurer litt på om 75 kroner var verdt så mye arbeid? Skjønner jo at det vel blir en prinsippsak, men spør likevel.

Anonymkode: 6f7dc...58d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en lignende opplevelse der de reklamerte for gratis levering i mitt område mand-torsd. Bestilte flere ganger. En gang ble jeg plutselig trukket 49kr, tror jeg det var, for levering. Dette så jeg etter at jeg betalte. Kontaktet de pr mail, og fikk opplyst at den kampanjej var over uka før. Javel, hvorfor viste nettsiden svært banner med «gratis levering» hos meg fortsatt? Svarte dem igjen, og etter det har de ignorert meg.

Anonymkode: fc507...178

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare bestilt en gang, da jeg var i en by som har levering med foodora. Fungerte bra det, selv med rabattkode.

Anonymkode: 6512b...2ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...