Gå til innhold

Privat psykolog Trondheim - Noen som har et tips til noen som er flinke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Min kompis som er i 30 årene sliter med depresjon av diverse grunner, og vi har snakket om at han bør gå til psykolog for å få hjelp da det ikke går over av seg selv. Han har vært til fastlegen, men opplevde ikke å få den hjelpen han trengte så nå skal han betale for det selv privat. Han sliter litt med å få ut fingeren å bestille time, så vi har avtalt at jeg skal finne en psykolog og bestille første time til han. Men jeg synes det er så vanskelig å finne ut av hvem som er flinke i byen. Noen som vet av en god psykolog jeg kan kontakte i Trondheim? Evt. noen jeg bør unngå? Setter stor pris på alle tips!

Anonymkode: a2c55...925

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk til en som heter Erlend Rensvik for noen år siden. Var veldig fornøyd med ham. Lykke til i jakten på psykolog ,det er jo også et spørsmål om kjemi🙂

Anonymkode: 92df4...45f

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bumper denne!

Er så vanskelig dette med psykolog. Kjemi har jo alt å si, men hadde likevel vært greit å høre andres erfaringer.

Anonymkode: 84512...bbc

AnonymBruker
Skrevet

Gikk til han her i ett år, kjempefornøyd! Veldig effektiv, er rett frem og ærlig, og spør konkrete spørsmål. 

Martin Lund Johansen

Anonymkode: 1fc13...bb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Gikk til han her i ett år, kjempefornøyd! Veldig effektiv, er rett frem og ærlig, og spør konkrete spørsmål. 

Martin Lund Johansen

Anonymkode: 1fc13...bb6

Jeg kjenner ikke til denne personen, men på generelt grunnlag vil jeg anbefale psykologer som er rett frem og spør konkrete spørsmål. Altfor mange psykologer sitter bare å trøster og akker med deg. 

Annet tips: ring rundt til flere. Mange har lang ventetid. 

Anonymkode: a0415...b93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sender opp denne.

Anonymkode: ab9d3...856

• 2 måneder senere...
Skrevet

Bumper denne igjen jeg, hvis det er lov.

Anonymkode: 006db...60d

Skrevet

Har god erfaring med Erlend Rensvik 😊

• 4 måneder senere...
Skrevet

Øya psykologsenter - asgeir sonstad

Anonymkode: ae4d9...49b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...