Jente34 Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Mistet i uke 14, og etter det har jeg nå hatt 3 mnd med korsryggssmerter og går ofte på do. Værst når jeg våknet, og skal komme igang med kroppen,helt stiv i korsryggen. Kjenner det ikke ved aktivitet. Begynte nok så smått og kjenne litt rusk i ryggen før jeg aborterte. Var inne til innvendig UL 2 uker etter SA, alt var fint. Har bestilt meg time hos gynekolog nå til uken. Men lurer på om det er noen som har vært borti liknende?
Amatariel Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Jeg vil tro at disse ryggsmertene du kjenner er urelatert til aborten. Sikker kan man ikke være, så greit at du har fått bestilt deg en time. Hvis ikke gynekologen kan hjelpe deg så ville jeg dratt til fastlegen. Jeg har også mistet i uke 14 en gang. Hadde null fysiske smerter etterpå. Husker jeg gikk ut av sykehuset, helt tom - og reflekterte over hvor rart det var å ha så lite smerter (sammenlignet med etter en fødsel til termin der man knapt klarer å sitte). Jeg hadde bare vanlig mensen nå liksom. Så det er nok noe muskelrelatert, håper du får det fikset for det er ikke noe særlig å gå med ryggsmerter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Det kan være problemer med nyrene. Ubehandlet UVI f.eks. Ville sjekket dette hos fastlegen dersom de ikke finner noe på undersøkelsen Anonymkode: 0fe0d...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå