AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #21 Skrevet 8. januar 2021 Jeg velger menn jeg har kjemi med, enkelt og greit. Fungerer som bare det. Anonymkode: 7504a...244 8
Gjest Freakingawesome Skrevet 8. januar 2021 #22 Skrevet 8. januar 2021 youcancallmejune skrev (10 minutter siden): Hvorfor er det alltid kvinnene som skal fire på kravene? Hvorfor kan ikke heller mennene gjøre en anstrengelse for å leve opp til kvinnenes forventninger? Ta mer utdannelse, for eksempel. Fordi vi trenger mer enn bare folk med master her i Norge for å få landet til å gå rundt? Coronaperioden burde jo ha fått folk flest til å forstå dette. Helt sykt at noen blir avvist på bakgrunn av at de har fagbrev, også blir det unnskyldt med at kvinner vil ha noen som er på samme intellektuelle plan som dem selv. Jeg har møtt mange med fagbrev som er langt mer reflekterte og har mer vett oppi hodet enn mange jeg kjenner som har gått på universitetet.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #23 Skrevet 8. januar 2021 10 minutter siden, youcancallmejune said: Hvorfor er det alltid kvinnene som skal fire på kravene? Mener du helt seriøst at menn skal senke kravene? Det er knapt nok mulig 😅 Eller at menn skal bli høyere og kjekkere? Veldig mange kvinner går rundt og venter på en mulighet med en av de kjekkeste og høyeste mennene. Tanken er at det er bedre å være alene enn å "ta til takke". Resultatet er at mange kun får sex og kortvarige forhold med mer attraktive menn. Det har aldri vært slik at alle kan gifte seg med en av de mest populære, og slik vil det heller aldri bli. Det at alle skal dele på dem gjør bare at enda færre kan beholde en livet ut Anonymkode: 24fc3...c79 3
youcancallmejune Skrevet 8. januar 2021 #24 Skrevet 8. januar 2021 Freakingawesome skrev (Akkurat nå): Fordi vi trenger mer enn bare folk med master her i Norge for å få landet til å gå rundt? Coronaperioden burde jo ha fått folk flest til å forstå dette. Helt sykt at noen blir avvist på bakgrunn av at de har fagbrev, også blir det unnskyldt med at kvinner vil ha noen som er på samme intellektuelle plan som dem selv. Jeg har møtt mange med fagbrev som er langt mer reflekterte og har mer vett oppi hodet enn mange jeg kjenner som har gått på universitetet. Det er ingen som nekter dere å velge fagbrev, men jeg synes det er drøyt at dere legge skylden på kvinners krav hvis dere ikke har draget på grunn av lav utdanning. Tilpass dere eller lev alene, evt bli attraktive på andre områder. Man må utmerke seg på en eller annen måte for å bli lagt merke til. Det er det samme for kvinner. De som ikke er pene må jobbe med sjarmen eller andre ting. Det er klart det finnes reflekterte menn med fagbrev, men når man har studert lenge merker man det vanligvis raskt når den man snakker med ikke har det. 6
youcancallmejune Skrevet 8. januar 2021 #25 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mener du helt seriøst at menn skal senke kravene? Det er knapt nok mulig 😅 Eller at menn skal bli høyere og kjekkere? Veldig mange kvinner går rundt og venter på en mulighet med en av de kjekkeste og høyeste mennene. Tanken er at det er bedre å være alene enn å "ta til takke". Resultatet er at mange kun får sex og kortvarige forhold med mer attraktive menn. Det har aldri vært slik at alle kan gifte seg med en av de mest populære, og slik vil det heller aldri bli. Det at alle skal dele på dem gjør bare at enda færre kan beholde en livet ut Anonymkode: 24fc3...c79 Du klippet ut setning nummer to der det står hva jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #26 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Alt for mange damer over 40 tror de må det. Hvis de får spørsmål om hva de ser i han så kan de bare svare ting som at han er rolig, helt grei personlighet osv... De kan ha vært single i årevis fordi de har hatt høye krav før. Og så snur de helt om fordi de tror de må ta til takke så de skal slippe å være alene lenger. Anonymkode: d05b7...3f0 Kan delvis signere denne. Jeg er singel og er så drita lei av å være alene at "kravene" mine egentlig handler mer om å unngå det jeg finner frastøtende, enn å gå for det jeg finner attraktivt..jeg er 41. Anonymkode: bf62e...574 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #27 Skrevet 8. januar 2021 Freakingawesome skrev (29 minutter siden): Fordi vi trenger mer enn bare folk med master her i Norge for å få landet til å gå rundt? Coronaperioden burde jo ha fått folk flest til å forstå dette. Helt sykt at noen blir avvist på bakgrunn av at de har fagbrev, også blir det unnskyldt med at kvinner vil ha noen som er på samme intellektuelle plan som dem selv. Jeg har møtt mange med fagbrev som er langt mer reflekterte og har mer vett oppi hodet enn mange jeg kjenner som har gått på universitetet. Ehem. Koronapandemien har vel også vist oss at folkene uten utdannelse raskt blir permittert og mangler muligheter til å finne noe annet? Anonymkode: 62972...f5b 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #28 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mener du helt seriøst at menn skal senke kravene? Det er knapt nok mulig 😅 Eller at menn skal bli høyere og kjekkere? Veldig mange kvinner går rundt og venter på en mulighet med en av de kjekkeste og høyeste mennene. Tanken er at det er bedre å være alene enn å "ta til takke". Resultatet er at mange kun får sex og kortvarige forhold med mer attraktive menn. Det har aldri vært slik at alle kan gifte seg med en av de mest populære, og slik vil det heller aldri bli. Det at alle skal dele på dem gjør bare at enda færre kan beholde en livet ut Anonymkode: 24fc3...c79 Ta deg en tur i en fornøyelsespark om sommeren. Feks Dyreparken i Kristiansand. Se rundt deg: Er det bare høye og kjekke menn som har kone og barn? Anonymkode: 62972...f5b 13
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #29 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Med mindre de senker kravene. Mange damer gjør dette etterhvert, men etter de har blitt ordentlig voksne. Kjenner flere damer som er ubeskrivelig vakre, smarte og selvstendige som allikevel blir sammen med menn som er både bleikfeite, lite sjarmerende, lite pene og overhodet ikke rike. De kan ha mye lavere inntekt enn dama. De blir bare sammen med disse mennene fordi den biologiske klokka har sluttet å tikke og de orker ikke å være alene lenger. De tar til takke. Anonymkode: d05b7...3f0 Dette var en veldig negativ måte å se på det å fire litt på kravene. Du kan jo finne en mann som er pen og hyggelig og snill, men som kanskje tjener mindre enn deg eller har lavere utdannelse. Økonomi henger på ingen måte sammen med sjarm og godhet. Og når det gjelder utseende så er det jo ikke slik at alle finner akkurat de samme personene attraktive. Tenk om disse damene gikk for menn litt lavere på skalaen, for der får de helt fantastisk sex! Noe kjekkasene ikke nødvendigvis gir siden de kan velge og vrake (og derfor ofte vraker hvis ting ikke er som de ønsker). Ser at en del hårsåre kvinner benekter ts sitt innlegg, men jeg tror det er noe der. Mange kvinner søker nettopp oppover og taper i kampen ene og alene på utseende. Drømmen om den perfekte mannen som er høy, kjekk, sosial, vellykket og som alle venninnene kan misunne dem for, gjør at kvinner leter og leter - og i dette overser de gode mennene som kan gi dem kjærlighet og nærhet. Når det gjelder det å stifte familie, er dette selvsagt mer kompleks, men veldig mange singler er jo nettopp så voksne at de har de barna de skal ha allerede. Da burde de gå litt i seg selv og kravlisten og lete etter det som virkelig gir livet farge, og det er ikke nødvendigvis at mannen er over 1.80 høy eller tjener 900.000 kr i året.... Anonymkode: a4434...73b 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #30 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ta deg en tur i en fornøyelsespark om sommeren. Feks Dyreparken i Kristiansand. Se rundt deg: Er det bare høye og kjekke menn som har kone og barn? Anonymkode: 62972...f5b Nei det er vel litt av poenget at disse mennene ligger rundt og trenger ikke en tur i kardemommeby for å få seg noe 😂 Mulig de kvinnene som er med dem HAR senket kravene. Ser ikke for meg at de betalte kardemommebyturen eller.🙃 Anonymkode: e225d...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #31 Skrevet 8. januar 2021 Kan ikke ha krav når jeg ikke vil ha kjæreste til å begynne med. Liker å være singel. Ingen som prøver å bestemme over meg og jeg slipper å "be om lov" til noe som helst. Jeg vil heller være singel enn ulykkelig i forhold. Forresten, dere som vil ha forhold: Et lite tips er å ikke snakke dritt om kjønnet dere er interessert i. Da vil de hvertfall ikke ha dere og jeg skjønner ikke logikken heller. Anonymkode: d81a9...80e 8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #32 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ehem. Koronapandemien har vel også vist oss at folkene uten utdannelse raskt blir permittert og mangler muligheter til å finne noe annet? Anonymkode: 62972...f5b Som f.eks postmenn, rengjøringspersonale, renovasjonsarbeidere, lastebilsjåførene, butikkmedarbeidere? Anonymkode: 70375...3db
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #33 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som f.eks postmenn, rengjøringspersonale, renovasjonsarbeidere, lastebilsjåførene, butikkmedarbeidere? Anonymkode: 70375...3db Under korona så er det først og fremst lavtlønnede og lavt utdannede som er permittert. Det er en kjensgjerning. At det finnes unntak er irrelevant. Anonymkode: 62972...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #34 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei det er vel litt av poenget at disse mennene ligger rundt og trenger ikke en tur i kardemommeby for å få seg noe 😂 Mulig de kvinnene som er med dem HAR senket kravene. Ser ikke for meg at de betalte kardemommebyturen eller.🙃 Anonymkode: e225d...2a9 Pinlig. ALLE slags menn er gift/samboere og har barn. Det samme gjelder for kvinner. Men noen er også single. Anonymkode: 62972...f5b 8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #35 Skrevet 8. januar 2021 Det er helt greit å være ufrivillig single fordi man ikke har sjans på mer enn sex med mennene man vil ha, men det er ikke greit med sutring over å bare få sex. Heller ikke greit å skylde på menn fordi de ikke får en av disse mennene Anonymkode: 24fc3...c79
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #36 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt greit å være ufrivillig single fordi man ikke har sjans på mer enn sex med mennene man vil ha, men det er ikke greit med sutring over å bare få sex. Heller ikke greit å skylde på menn fordi de ikke får en av disse mennene Anonymkode: 24fc3...c79 Tema for denne tråden er at alt er kvinners skyld, så nå er du på feil sted. Anonymkode: 62972...f5b 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #37 Skrevet 8. januar 2021 Jeg er singel og trives veldig bra med det, så hvis jeg skal bli sammen med en fyr må det være en fyr som gjør at jeg har det bedre enn som singel. Jeg faller utelukkende for håndverkere, så jeg har aldri hatt krav om at en mann skal ha høyere utdanning. Tvert imot. Anonymkode: 70375...3db 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #38 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Under korona så er det først og fremst lavtlønnede og lavt utdannede som er permittert. Det er en kjensgjerning. At det finnes unntak er irrelevant. Anonymkode: 62972...f5b Som f.eks? Anonymkode: 70375...3db
LillEve Skrevet 8. januar 2021 #39 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😅 Jeg er kvinne, og i et samboerforhold. Jeg er bare så sykt lei av kvinner her inne som klager og klager og klager. Hvorfor velger kvinner seg menn som vil være utro? Jeg har vært i flere forhold, men ingen av mennene har vært utro. Anonymkode: cfbf9...c04 Men i alle dager... Jeg har heller aldri vært i forhold med en fyr som er utro jeg heller, fordi jeg har vært heldig. Du aner aldri hva slags type menneske som kan være utro. Jeg TROR ikke min samboer noen gang kommer til å være utro mot meg, men for alt jeg vet kan han jo gå på en smell på fylla. Så heldig du har vært da, som aldri har opplevd at noen var utro mot deg. Likevel kan det skje alle, selv om det ikke har skjedd deg. Men det virker som du har funnet en fasit på hva som skal funke i andres liv, så det er kanskje ikke vits å argumentere mot deg. Likevel må jeg spørre: Hvorfor skal man "ta til takke" med et menneske man virkelig ikke er tiltrukket av? Hva om de ni første personene man møter er idioter? Beklager, men da ville jeg faktisk gått videre. Du har jo vært i "flere forhold" selv, så alt er vel ikke helt perfekt hos deg heller da? 12
Hjertefisk Skrevet 8. januar 2021 #40 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinnene er i overtall. Hvis de ikke skal forbli single, må de fire på kravene. Anonymkode: cfbf9...c04 "Befolkningen i Norge blir stadig mer mannsdominert. Nå bor det over 41 000 flere menn enn kvinner i Norge, og det har ikke vært et så stort kvinneunderskudd som i 2018 siden vi begynte å telle befolkningen for 249 år siden. " Kilde:https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/fortsatt-flere-menn-enn-kvinner-i-norge Også på verdensbasis er det flere menn enn kvinner. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå