AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Hei! Jeg er forlover og bruden ønsker ikke utdrikningslag, noe jeg selvfølgelig skal respektere. Men hun hintet litt til at det hadde vært gøy om hun og jeg kunne gjøre noe sammen, men ville ikke komme med noe mer ønsker enn det. Så jeg lurer på om noen har noen tips? Har selvfølgelig vurdert spa, hotellovernatting, teater/show - men tenker at det ikke bør bli en altfor dyr kveld heller, hvis jeg skal betale for oss begge. Men kanskje noen har gjort noe lignende? Eller tenkt noen tanker som jeg ikke kommer på? Blir veldig glad for tips☺️ Anonymkode: f57f2...381
NumberSix Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Jeg tenkte automatisk i retning av en hotellovernatting med fin middag eller lignende, men ombestemte meg litt siden du nevnte det økonomiske. Synes ikke det er helt riktig at du blir sittende med hele regningen alene når det er bruden som ikke ønsker å ha med flere, som da kan dele utgiftene. Hadde jeg vært brud hadde jeg tatt opp dette temaet selv og betalt min del av opplegget dersom jeg hadde ønsker om noe som var dyrt. Nå har hun heldigvis ikke lagt noen føringer på dette. Da tenker jeg at det går an å gjøre så enkelt som en bedre middag ute, spesielt siden hun ikke har sagt noe mer om hva hun ønsker/forventer. Eventuelt en hyggelig kveld hjemme med god hjemmelaget mat, vin, mimring, kanskje andre venninner kunne spilt inn hilsener dere kunne spilt av, snakket om forventninger til bryllupet etc. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: (...) Men hun hintet litt til at det hadde vært gøy om hun og jeg kunne gjøre noe sammen, men ville ikke komme med noe mer ønsker enn det. Anonymkode: f57f2...381 Jeg ville si til henne at hun blir nødt til å fortelle deg litt om hva hun har lyst på, for du er ikke tankeleser. Anonymkode: e65ee...134
Gjest O.G. Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg er forlover og bruden ønsker ikke utdrikningslag, noe jeg selvfølgelig skal respektere. Men hun hintet litt til at det hadde vært gøy om hun og jeg kunne gjøre noe sammen, men ville ikke komme med noe mer ønsker enn det. Så jeg lurer på om noen har noen tips? Har selvfølgelig vurdert spa, hotellovernatting, teater/show - men tenker at det ikke bør bli en altfor dyr kveld heller, hvis jeg skal betale for oss begge. Men kanskje noen har gjort noe lignende? Eller tenkt noen tanker som jeg ikke kommer på? Blir veldig glad for tips☺️ Anonymkode: f57f2...381 Hvis du skal betale, så bestemmer jo du hva dere skal på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå