Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på ultralyd uke 14. Kan jeg forvente å se kjønnet på babyen ?

Anonymkode: b7109...c78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørst hvordan baby ligger , men ja :) de kan se kjønn...men de sier ofte at de ikke er sikre

Anonymkode: 35ca9...2cb

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en gutt så kan nok penisen vise godt igjen og gjøre det lett og se. Her stakk den rett til værs iallfall og gav ingen tvil i det hele tatt.

Anonymkode: 9b99b...6be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vite kjønn i uke 13, det stemte. Det var gutt. Men les litt om «the nub theory», begge kjønn har en «tut» som stikker ut så tidlig, det som de ser etter er vinkelen på den og indre kjønnsorganer ettersom jeg forsto.

Anonymkode: f5c0e...053

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk vite det i uke 9 med 99.9% sikkerhet.

Anonymkode: 06440...51a

AnonymBruker
Skrevet

Fikk vite jente da jeg var 12+3. Jordmor sa det var 80% sikkert. Det stemte at det var jente 😊

Anonymkode: 8f5c6...418

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk vite jente i uke 14, jordmor sa hun var sikker - og det stemte🥰

Anonymkode: 0ef42...14c

Skrevet

Forvente og forvente.. Dersom babyen viser seg fra den rette siden kan de se det, men det er ikke nødvendigvis gitt. Når jeg var på UL i uke 14 fikk vi bare se rygg og side av babyen, så hun fikk ikke sett godt nok til å kunne si noe om kjønn. Hadde jo håpet å få vite det da, men sånn ble det ikke :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har fire jenter og alle fire gangene fikk vi vite rett kjønn i uke 13-15, så det er absolutt mulig selv med jentebaby😊

Anonymkode: 4e9d4...f7c

AnonymBruker
Skrevet

De ytre kjønnsorganene er ferdig utviklet i uke 14, så det er stor sjanse for å se det ja 🙂 

Anonymkode: b1226...7bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...