Gjest Snart prøver Skrevet 11. august 2005 #1 Del Skrevet 11. august 2005 Hei. Jeg planlegger å slutte med p-pillene i september/oktober, og så starter vi prøvingen. Gleder meg veldig :-D :-D :-D Men jeg lurer på: Er det noe spesielt jeg bør tenke på når det gjelder mat, kostholdstilskudd, trening/fysisk aktivitet etc? Er helt nybegynner (vel, jeg er jo ikke det ennå engang...) og helt grønn. Tar imot alle generelle råd med stor takk. Hilsen snart nybegynner-prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 11. august 2005 #2 Del Skrevet 11. august 2005 Hei. Kjøp forsyre det skal man gjerne begynne med tre måneder før prøving, men går sikkert greit om du begynner nå med de. Vanlig folsyre eller Gravitamin eller gravid vitaminer og mineraler. Det forebygger ryggmargsbrokk. Hilsen Lene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. august 2005 #3 Del Skrevet 11. august 2005 Og vær obs på at det kan ta opp til et havlt år å få kroppen "i gjenge igjen" etter p-pilleslutt uten at det anes som unormalt lenge. Selv om du får mens er det slett ikke sikkert du har eggløsning. Neon får det med en gang. Andre bruker tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemor_* Skrevet 12. august 2005 #4 Del Skrevet 12. august 2005 Du bør også unngå Ibux og Ibumetin i prøvetiden, da disse medisinene kan gjøre det vanskeligere å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå