Gå til innhold

Farlig med fysiske anstrengelser om man har covid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er redd for at vi plutselig blir beordret på jobb til tross for at vi evt er i karantene dersom det kommer et utbrudd der jeg jobber. Det har jo skjedd andre steder. Det jeg er redd for er at vi ikke vet om vi er sluttet selv. Og da er jeg redd for at stress, travle vakter og fysiske anstrengelser kan være med på å forverre sykdommen? Tenker litt på slik som kyssesyken. De som anstrenger seg mye (også de som ikke gjør det) blir ofte trette i lang tid etter.

Anonymkode: 9e23c...a33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor syk du er. 5 i min familie fikk korona. 4 av de merket ingenting og trente, og styrte på under hele karantenen. Når tiden var over gikk de tilbake i full jobb. Den siste ble veldig syk, type liggende i sengen hele dagen, og det å sette på vaskemaskinen var dagens trenningsøkt. Det er 2 mnd siden og hun kan fortsatt ikke jobbe mer en en halv dag før hun er totalt utslitt. Gikk en tur på ca 400 meter med henne i helgen og da var hun så andpusten at hun måtte legge seg ned i en time for å slappe av. Og dette er en veldig sprek ung dame som pleier å løpe på lange turer i fjellet, jogge eller gå på ski hver dag...

Anonymkode: 4801c...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...