Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

er det noen som vet hvor jeg får kjøpt det jeg trenger av produkter for å legge acrylnegler selv? er ikke utdannet og har dermed ikke et kontaktnett som jeg får kjøpt produktene jeg vil ha gjennom.

er du negledesigner og kunne tenke deg å hjelpe meg litt? send meg en pm.

er lei av å sitte å være syk av misunnelse hver gang jeg får lagt på negler og jeg vet jeg klarer det, ofte bedre, selv fordi jeg har bedre tid enn de som tar i mot kunder. desuten så iriterer det meg alltid at de filer forsjellig fra hvordan jeg liker det og vil helst gjøre det selv.

desperat etter starthjelp. vil ikke gå skole før jeg vet om jeg vil jobbe med det. og så var det det økonomiske da. det koster alt for mye å når det kun er ment som en hobby for meg.

Endret av nique
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet hvor man får kjøpt produktene?

Skrevet

Du får dessverre ikke kjøpt utstyr til acrylnegler i Norge selv uten at du har tatt kurs. ToneLise selger, men kun til utdannede designere.

Du kan kjøpt startsett til gelenegler i Norge, men det må stort sett bestilles over nett.

Dette er dyrt.

Jeg har ikke tatt noe kurs, men har bestilt fra utlandet så jeg er selvlært da jeg har drevet mye med det på hobbybasis. Og jeg kan love deg at det er IKKE så enkelt som det ser ut som ;)

Er det noe mer du lurer på så send en pm.

Skrevet

Og forresten ang. filingen; du må jo selv si ifra om du vil ha avrundede eller rette negler, ellers tar de stort sett rette pga moten.

Det kan godt tenkes at de ikke filer slik du vil ha dem fordi de vet hvordan de skal file for å bevare neglene best. Du kan ikke file en hvilken som helst form på dem, for hvordan de er formet gjør noe med hvor godt de holder.

Skrevet

hei, ang filingen så er jeg klar over det. problemet lå ikke i at jeg ikke fikk c kurve slik jeg ville men at de valgte å sette på noen tipper som rett og slett ble for brei til neglen, den ar seff avpasset til påsetting men helhetsinntrykket ble feil pga bredden hun valgte...

takk for at du svarte

sender deg en pm jeg

om andre har bestilt acrylneglesett på nett så tips gjerne om linker.

god helg klem monique

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg har akkurat motatt min startpakke fra http://www.nail4you.no/negle . Jeg har ikke rukket å prøve det enda så vet ikke hvordan kvaliteten på produktene er. Men det er et par ting som er litt uklart.

I veiledningen så står det at jeg skal rense neglene med sprit før jeg legger på tippene og skal også "tørre" av den overflødige geleen med sprit, HVA SLAGS SPRIT? Var ikke med noe, så håper noen vet om hva jeg kan kjøpe!:)

hei, ang filingen så er jeg klar over det. problemet lå ikke i at jeg ikke fikk c kurve slik jeg ville men at de valgte å sette på noen tipper som rett og slett ble for brei til neglen, den ar seff avpasset til påsetting men helhetsinntrykket ble feil pga bredden hun valgte...

takk for at du svarte

sender deg en pm jeg

om andre har bestilt acrylneglesett på nett så tips gjerne om linker.

god helg klem monique

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...