AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Jeg, mannen og en venninne (som er gift) sov i samme seng. Hun sovnet, jeg lå i midten og mannen ble ivrig etter ett ligg. Han reiser seg da opp for å ta meg bakfra, tross jeg ikke var helt med i starten blir jeg med. Jeg snur meg i det hele og oppdager han tar på venninnen vår mens han knuller meg bakfra. Jeg reagerer momentant i sinne og det hele blir avsluttet med at vi går. tanker rundt denne hendelsen? for meg er det et svik, jeg har problemer med at han er alene med henne. Hun har også tidligere sagt til han hun har lyst på han.... Anonymkode: ac83d...e1c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Så han begikk et overgrep mot en sovende person mens dere hadde sex? Anonymkode: 01fc0...69a 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Det er svært spesielt å ha sex med partner når dere deler seng, rom og forsåvidt, med noen andre. Det er jækla frekt og ekkelt av dere. Anonymkode: 724af...219 14
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Altså, alt dette høres jo tragisk ut. For det første så delte alle tre ei seng..jaha ja.. For det andre skal dere to ha sex mens venninnen sover...jøss, hva med å finne et annet rom? Mulig han egentlig ble kåt på venninnen men tenkte han måtte jo knulle deg siden han ikke kan ta venninnen mens du er tilstede For det tredje så er det ikke greit at han klår på venninnen... Anonymkode: 0dbf7...714 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Tror noen har det gøy med fantasihistorier her... Anonymkode: 6ce1f...c8d 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Dere høres ut som classy mennesker Anonymkode: 93e46...4f3 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Hvorfor sov dere i samme seng? Anonymkode: 3a563...a6a
Kosemose Skrevet 9. mars 2021 #8 Skrevet 9. mars 2021 Hun forteller deg at hun har lyst på mannen din, og deretter sover dere alle tre i samme seng? Why?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå