AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Har en sønn i 1 Klasse som maser litt om å frokostblanding på skolen da mange andre gjør det! 😊 Lurer egentlig bare på hvordan man skal gjøre det? Man får melk på skolen så da trenger jeg bare en tett matboks fylt med frokostblanding? Hvordan gjør dere det? Også tips til en «godkjent» frokostblanding! Anonymkode: c0a9a...5cf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Er det i tillegg til brødskiver eller eneste lunsj? Anonymkode: b9a4a...9d7
GammelKaktus Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 (endret) Godkjent frokost blanding er vel det meste som er fullkorn. De har masse greier som smaker papp som er sunt og barna faktisk spiser. Weetabix og Havrefras (som jeg synes er helt forferdelig) likte barna godt i barnehagen og SFO. 😄 Endret 8. januar 2021 av FrøkenMånestråle 1
Gjest Trynefaktor Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har en sønn i 1 Klasse som maser litt om å frokostblanding på skolen da mange andre gjør det! 😊 Lurer egentlig bare på hvordan man skal gjøre det? Man får melk på skolen så da trenger jeg bare en tett matboks fylt med frokostblanding? Hvordan gjør dere det? Også tips til en «godkjent» frokostblanding! Anonymkode: c0a9a...5cf Havrefras eller en blanding av 4korn og noe tørkede nøtter/frø får mine skolebarn, men de får det hjemme. Hadde ikke sendt med på skolen, mine hadde ikke rukket å spise det på den korte tiden de har til å spise maten.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har en sønn i 1 Klasse som maser litt om å frokostblanding på skolen da mange andre gjør det! 😊 Lurer egentlig bare på hvordan man skal gjøre det? Man får melk på skolen så da trenger jeg bare en tett matboks fylt med frokostblanding? Hvordan gjør dere det? Også tips til en «godkjent» frokostblanding! Anonymkode: c0a9a...5cf Hva med å gi mat og frukt og litt frokostblanding med fullkorn i liten boks ved siden av til å knaske?Mange som gjør her.Ikke melk. Blir gris i sekken og pc 😕 Selv med tett boks om de ikke lukke skikkelig en dag feks. Anonymkode: f0a2a...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå