AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Merker at jeg det siste året har fått en utrolig stygg stil. Jobber på sykehus, så der bruker jeg jo uniform. Så da slenger jeg gjerne på en joggebukse/thights og stor strikkegenser. Er også mye sjeldnere på kjøpesentre, i byen, på restaurant osv, så da ser jeg liksom ikke vitsen med å pynte seg. Jeg har heller ikke kjøpt noe særlig nytt av klær, det er jo bra egentlig, men før var jeg glad i å bytte ut noen plagg innimellom. Redd jeg bare vil forfalle mer og mer! Anonymkode: fbca4...fe2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Ingen bryr seg. Det som det går på er deg selv. Mange trenger å "pynte"seg for sin egen del, kontra hva mange menn tror så gjør vi det for vår egen selvfølelse. Å ta på et pent/sexy undertøy kan gi en selvtillit og god følelse selv om det er ingen andre som skal se det. Om du føler deg 👌 i joggisen (noe man absolutt kan) så er det jo ingenting å tenke på, men det virker som du føler deg dritt og da kan det jo hjelpe å prøve å ta på det du føler deg fin i uansett hva det måtte være. Selv føler jeg meg fin i joggisen og uten sminke. Jeg føler meg komfortabel og fri. Får i tillegg komplimenter av typen så den olabuksa ligger ofte ubrukt i løpet av uka. Joggisen kan være så fin vi ønsker uansett. Ta på et par øredobber og man ser plutselig mer "stylish" ut. Mange trender der ute hvor joggis står sentralt, bare å søke rundt. Anonymkode: 08dde...328 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Nei jeg skammer meg ikke over stilen min pga covid, stilen min nå er den samme som den var før covid. 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Ja. Nye stilen er joggedress. Kjøpte to nye i går. Anonymkode: b98e5...595 5
SoWhat? Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Hva er feil med tights og stor strikkegenser på vei til og fra jobb? Det skjønner jeg ikke 2
Pås Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Jepp! Kan ikke huske når jeg kjøpte meg noe nytt... sitter på hjemmekontor og er ut som en slaur!😅😆 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 Bare tights på vei til jobb hørtes kaldt ut..!! Kjører bil og har varmet opp bilen da regner jeg med. Jeg har tights under buksa jeg..og ønsker meg ulltights nå. Men her jeg er så har det vært bikkjekaldt da så. Anonymkode: 04044...a95
Kokeshi Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 Jeg har ikke tenkt å forfalle selv om covid er her. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 Haha, nei, siste jeg hadde brydd meg om. Synes ingenting er bedre enn at jeg kan være hjemme i joggebukse det meste av tiden. Anonymkode: 0cc40...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #10 Skrevet 14. januar 2021 Ingen sosiale happeninger og ingen å pynte seg for unntatt kjæresten. Så jeg slenger bare på meg noe og vet jeg ser shabby ut. Koronasveis har jeg og, men har ikke ork til å bry meg. Skal skjerpe meg når jeg kan være ute blandt folk igjen. Anonymkode: a26b0...c55
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #11 Skrevet 14. januar 2021 Hadde jeg skammet med hadde jeg gjort noe med det. Gidder ikke gå rundt å skamme meg over noe som er lett i fikse. Anonymkode: 612c8...8ed 1
Timea Skrevet 14. januar 2021 #12 Skrevet 14. januar 2021 Jeg går gjerne i joggebukser også utenom korona tiden.
NewStart87 Skrevet 14. januar 2021 #13 Skrevet 14. januar 2021 Jeg lever i treningsklær for tiden. Og pysj. Hva er vitsen med å pynte seg? Ser jo såvidt folk!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #14 Skrevet 14. januar 2021 Jeg skammer meg overhodet ikke, men jeg er veldig klar over at jeg burde vært hos frisøren for flere måneder siden.... 😄 Jeg er heldig som har jobb å gå til hver dag, og stilen der er som vanlig jeans og en behagelig genser. Jobbantrekket byttes ut når jeg kommer hjem, da er det rett inn i fleece-kosedress 😊 I løpet av korona-tiden har jeg pyntet meg 4 ganger. To små hagefester i sommer, julaften og 1. juledag. Anonymkode: 9c8cb...10e
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. januar 2021 #15 Skrevet 14. januar 2021 Har samme stilen som før Corona, og nei skammer meg ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #16 Skrevet 14. januar 2021 Jeg synes det er deilig. Hettegenser og joggebukser er så behagelige. Jeg fryser ikke, klærne er myke og gode å ha på, ingenting som klær eller strammer eller irriterer på noe måte. Jeg gruer meg heller litt til at kontorene blir åpnet igjen og jeg må kle meg anstendig igjen. Forstå meg rett, jeg gruer meg ikke til å gå tilbake til kontoret, nei, jeg gleder meg til sosial samvær, lunsj, rett og slett stimuli som det gir å reise til og fra jobb, men akkurat det med klær, det gruer jeg meg til. Skal vi virkelig tilbake til dressbukser og dressjakker.. 🤔 Anonymkode: 8c7c4...02d 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #17 Skrevet 14. januar 2021 Tenkte nettopp det samme selv. Siden hjemmekontortilværelsen begynte bor jeg i joggebukse og gidder ikke skifte ved en raskt tur ut. Tar meg selv i å se ut som naverforeldrene jeg lo av før når jeg skal levere barnet i barnehagen. Anonymkode: 117ca...841
lillevill Skrevet 14. januar 2021 #18 Skrevet 14. januar 2021 (endret) Har vært på frisør EN gang i år..håret har blitt så sykt langt. Sist gang jeg farget det var i nov 2019 Jeg ser mange slaurer på butikken, men da pleier jeg faktisk å ha på meg en fin kåpe, matchende sko og skjerf osv. Men under alt det er jeg litt slaur jeg og. Men ingen ser det. Endret 14. januar 2021 av lillevill
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #19 Skrevet 14. januar 2021 Jeg jobber som vanlig, men studerer hjemmefra. Hjemme bruker jeg alltid komfortable klær, men når jeg går ut så ordner jeg meg alltid og det samme når jeg skal på jobb. Har faktisk brukt mer penger på klær og sminke under covid, men det tror jeg handler om at jeg kjeder meg litt på grunn av alle restriksjonene og finner nye klær og hud- og hårprodukter jeg må ha... Anonymkode: b845e...ee4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #20 Skrevet 14. januar 2021 Nei, jeg bruker fine, komfortable klær nå, akkurat som jeg gjorde før korona. Har aldri helt skjønt dette her med å ha på seg ukomfortable pene klær når man er ute og komfortable dasseklær når man er hjemme. (Bortsett fra stive penklær til spesielle anledninger.) Hvorfor ikke bare bruke klær som både er fine og komfortable? Så slipper man å drive å stresse med å bytte osv. Anonymkode: 1a031...77b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå