AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Hva er bra med den? Anonymkode: 89830...c20
Roci Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Den inneholder gode fuktighetsgivende og fuktighetsbevarende ingredienser, samt C-vitamin som er en effektiv antioksidant. Dessverre inneholder den også parfyme og en del andre potensielt hudirriterende stoffer, bl.a. mica og ulike sitrusekstrakter. Det er heller ikke alle som tåler de formene for c-vitamin som brukes i kremen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Roci skrev (2 minutter siden): Den inneholder gode fuktighetsgivende og fuktighetsbevarende ingredienser, samt C-vitamin som er en effektiv antioksidant. Dessverre inneholder den også parfyme og en del andre potensielt hudirriterende stoffer, bl.a. mica og ulike sitrusekstrakter. Det er heller ikke alle som tåler de formene for c-vitamin som brukes i kremen. Når du skriver "tåler", mener du da allergiske reaksjoner? Anonymkode: 89830...c20
Roci Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når du skriver "tåler", mener du da allergiske reaksjoner? Anonymkode: 89830...c20 Ja, man kan jo si det sånn. Slikt som hudirritasjon, kløe, tørrhet, hovenhet og rødhet er rapportert av de som har reagert på kremen.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Roci skrev (50 minutter siden): Ja, man kan jo si det sånn. Slikt som hudirritasjon, kløe, tørrhet, hovenhet og rødhet er rapportert av de som har reagert på kremen. 😮 Jeg hadde lest så mye fantastisk om denne kremen, derfor klarte jeg å få tak i den til kr 299 for den koster jo over det dobbelte. Jeg har ikke merket noe til de bivirkningene du ramser opp, annet enn kløe men det er jo inne på øyet.. Ts Anonymkode: 89830...c20
Tough cookie Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Er den verre enn andre øyekremer mtp bivirkninger? 🤔
Roci Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): 😮 Jeg hadde lest så mye fantastisk om denne kremen, derfor klarte jeg å få tak i den til kr 299 for den koster jo over det dobbelte. Jeg har ikke merket noe til de bivirkningene du ramser opp, annet enn kløe men det er jo inne på øyet.. Ts Anonymkode: 89830...c20 Hvis du ikke reagerer på den og den fungerer for deg, så er jo bare det fint :) At noen kan reagere på kremen eller noen av ingrediensene/virkestoffene, er jo ikke ensbetydende med at alle gjør det. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 Helt ok øyekrem, men merket ikke noe effekt på ringer under øynene. Anonymkode: b3490...a47 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 Ikke nødvendig med øyekrem, du kan like godt bruke fuktighetskrem, samme nytte. Eneste som kan hjelpe (mot hovenhet ) er koffein eller en kald skje under øyet om morgenen, og husk solkrem. Anonymkode: 4cea6...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Helt ok øyekrem, men merket ikke noe effekt på ringer under øynene. Anonymkode: b3490...a47 Det har ikke effkt mot blå ringer, nok søvn og godt kosthold hvis det ikke er synlige blodårer, da hjelper det med korrektur og concelar. Anonymkode: 4cea6...9e4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #11 Skrevet 8. januar 2021 Jeg elsker den! Anonymkode: d1a23...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå