Gå til innhold

negledesignere

charlise

Anbefalte innlegg

nå er jeg 25 år og ennå uten en utdannelse jeg kan jobbe med. har alltid fikset på negler og føtter på folk rundt meg og elsker slikt pirkearbeid. kan noen fortelle meg litt om negledesigner utdannelsene dekjenner til, priser, tid og finansiering.

noen som vet om steder de selger det jeg trenger for å teste ut det å legge acrylneger selv før jeg starter utdannelsen, da jeg vil se om jeg liker å drive med det før jeg tar utdannelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Råder deg til å heller ta utdannelsen din ved !http://www.neglakademiet.no/

Jeg gikk der, og var kjempefornøyd! Lenge siden nå, så priser o.l kan jeg ikke hjelpe deg med. Sjekk nettsiden deres, de selger også utstyr du kan "prøve" deg med.

Lykke til, det er skikkelig moro når man har lært det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på neglakademiet nå nylig, og er kjempefornøyd med selve skolen.. Problemet kommer heller når du er ferdig og skal begynne å jobbe med det! Du må være selvstendig næringsdrivende og leien for å leie deg inn en plass er som regel kjempehøy hvis det er et sted hvor du har mulighet til å få kunder! Så da sier det seg selv at man ikke tjener mye i starten! Jeg har ikke råd til å starte enda i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Tone Lise Akademiet.

Er du villig til å starte eget firma og drive for deg selv eller leie i salong, så er det noe å tenke på.

Hvis ikke, kan det fort bli bortkasta penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noen fremtid i et sånt yrke? Jeg ser det popper opp med sånne overalt, for så å se at det er nedlagt etter kun kort tid... Jeg hadde vært veldig forsiktig med å satse på det, tror de fleste finner seg noe annet å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at markedet begynner å bli ganske mettet på negledesignere nå, for de begynner å gå drastisk ned i priser rundt omkring (særlig her i Osloområdet) fordi de kjemper om å få flest kunder slik at de kan livnære seg på det. Flere og flere må legges ned også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men noe måå jeg ta meg til, jeg er sykemeldt og har sosial angst, og tenkte at neglekunder kunne jeg tatt i mot hjemme. jeg vet ikke om jeg noensinne er i stand til å gå til en ni til fire jobb i gjenn og det får meg til å føle meg så enormt verdi løs. vet ikke hva jeg skal finne på for noe lurt. trygdekontoret vil så gjerne ha meg til å gjøre noe, men jeg vet ikke hva jeg kunne greid. tenkte at siden jeg virkelig har interesse for neglepleie så kunne det vært en start..men så var det skolehverdagen da...huff noen forslag?

takk for alle svar så langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har gått på neglakademiet, men er ikke fornøyd i det hele tatt.

Så jeg ville helelr prøvd Tone Lise akademiet..

Der går utdannelsen over lenger tid også, noe som kanskje kan være litt greit hvis du ikke er så flink til å komme deg ut til vanlig.

Lykke til hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men noe måå jeg ta meg til, jeg er sykemeldt og har sosial angst, og tenkte at neglekunder kunne jeg tatt i mot hjemme. jeg vet ikke om jeg noensinne er i stand til å gå til en ni til fire jobb i gjenn og det får meg til å føle meg så enormt verdi løs. vet ikke hva jeg skal finne på for noe lurt. trygdekontoret vil så gjerne ha meg til å gjøre noe, men jeg vet ikke hva jeg kunne greid. tenkte at siden jeg virkelig har interesse for neglepleie så kunne det vært en start..men så var det skolehverdagen da...huff noen forslag?

takk for alle svar så langt..

de averterer men skolen skal tjene også.......Det er umulig å bli ansatt til noen. sats heller på noe annet, så du iallefall tjener penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Gjest Isabellas

Jeg syns det er en positiv ting! Hvis du finner ut at du liker å holde på med det, hvorfor ikke ta kurs? Leieprisen for å leie seg inn en plass, tjener du fort inn. Det er kjempegøy å jobbe med! Neglakademiet tar a 14.000 for et kurs. Det er et kreativt yrke, og krever at du er nøyaktig osv. Man må trene og øve mye for å bli god på det, men er du god, så får du lett mange kunder. Jeg er selv negldesigner, så hvis du lurer på noe, kan du godt sende en PM. Lykke til! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...