Gå til innhold

Elskerinne/Utroskap/Kjærlighet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Min elsker har jeg kjent i 3 år, like lenge har vi hatt et forhold. Vi ser hverandre ikke så ofte, da han ikke bor her i landet, men vi prøver å møtes en gang i måneden. Hans kone vet ingenting.

Jeg begynner å få følelser for denne mannen, spørsmålet er om han har det for meg? Egentlig skulle jeg ha brutt ut, funnet meg en som var ledig, jeg skulle ønske det var så lett som det høres ut, men det er det ikke.

I tillegg er jeg i en alder hvor barn står høyt på listen, og dette er mannen jeg vil skal bli far til mitt barn...er det andre der som har vært i samme situasjon eller noen som vil råde?

Jeg vet ingenting lenger, er bare frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell han hvordan du føler, og hør hvordan han ser på tingene.

Er han fortsatt kun interesert i at dere skal fortsett som elskere, da må du si stopp. Trekke deg ut før du ender opp med å bli såret, og ikke tro at om du bare fortsetter å treffe han litt til så blir han din.

Og du, for gudsskyld ikke begynn å pusle med tanken om at du skal bli gravid med han og tro at det løser situasjonen slik du ønsker.

Jeg håper heller ikke at du vil bli gravid med vilje mot hans ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

.....problemet er a jeg ikke tør konfrontere han, er vel redd for at jeg skal få et negativt svar....

Jeg ville vel kanskje ikke blitt gravid mot hans vilje.....eller kanskje ville jeg det, jeg vet ikke, kan jeg være så ego??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian har rett, du må droppe denne fyren nå før det går for langt, og dersom du ikke tørr spørre hvor han står, så vet du nok godt allerede innerst inne hva han vil svare.

Det er moralsk forkastelig å bli gravid med vilje sammen med en person som ikke ønsker dette barnet.

Hva ønsker du å oppnå? Du har sex med en person som er utro mot sin kone, jeg tror du øyner et håp om at et barn skal ødelegge eksteskapet hans slik at han blir din. Man setter ikke barn til verden på et slikt grunnlag. Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Et forhold bygger på tillit og ærlighet. Dette har han brutt med den han er gift med.

Har du noen gang tenkt over hvilke kvaliteter denne mannen som du elsker egentlig har?

Han lever i løgn.

Han sviker kvinnen han har lovet evig troskap ovenfor?

Han har ikke gått fra henne ennå, men lever med deg på en side og henne uvitende på en annen.

Hvem blir egentlig lurt her? Du! og henne. Og du vet til og med hva han driver på med. Og aksepterer det.

Det forteller mye om din selvfølelse!

Pass på deg selv. Og finn en mann som kun er din.

Fordi: hvis han noen gang tar valget og velger deg, kan du stole på at han klarer vil være tro mot deg? Er det virkelig sånn du vil ha det?

Dette var kanskje litt hardt skrevet.

Men hva med litt nestekjærlighet fra din side? Ikke bare ren egoisme! Det er livet til et annet menneske dere roter med!

Tenk over det!

Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du unngaar konforntasjon fordi du vet hva svaret vil bli....

Og du tror det aa bli gravid vil hjelpe deg:

Jeg ville vel kanskje ikke blitt gravid mot hans vilje.....eller kanskje ville jeg det, jeg vet ikke, kan jeg være så ego??

Vel vel... det aa LURE noen til aa faa barn, DET STAAR DET IKKE MYE RESPEKT AV!! Skjonner ikke at du kan tenke tanken en gang -langt mindre skrive den ned (selv om du er aldri saa anonym) DU vet jo selv hva du skriver. Blir du ikke sjokkert over deg selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra skrevet av Rita..

Kanskje vondt å innse.. men vil du virkelig ha en framtid med denne mannen?

Hva får deg til å tro at han ikke ville vært utro mot deg..om han skulle brutt med kona og blitt sammen med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ser kun tre løsninger her for at du skal komme deg videre:

Sørg for at kona får vite om deg, så får du se hva som skjer, samtidig som du gjør noe positivt.

Men gjør det på en sånn måte at han ikke vet at du står bak.

Kutt han ut tvert, vil nok anbefale denne fordi han holder på som han gjør og vil garantert gjøre det samme mot deg.

Be han velge deg eller kona en gang for alle. ( Velger han deg vil du garantert få problemer med å stole på ham)

Uansett hva du gjør, ikke bli gravid med han! Tenker du ikke på deg selv, så tenk i hvertfall på ungen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt?

Du har en elsker som du har kjent og hatt sex med i 3 år, innimellom, når han er i landet. Han bor ikke her, han har kone i ett annet land, som ikke vet noe.

Det jeg leser av det, er at du kjenner en mann som koser seg med deg når han er i landet, men han velger faktisk å bo i et annet land, sammen med en kvinne han er gift med, og som han ønsker å ha i livet sitt!

Dersom han ikke hadde villet hatt henne i livet sitt, ville det ikke vært noe poeng i at hun ikke visste noen ting sant?

At du er i en alder hvor du har lyst på barn..... og vurderer å bli gravid med en mann du og et evt barn mest sannsynlig ikke kommer til å se i særlig stor grad, som kanskje ikke ønsker noe barn med deg, som kanskje kommer til å nekte å ha noe med deg og barnet å gjøre dersom du bevisst velger å bli gravid uten å ha guts til å ta diskusjonen med ham!

Det er FOR ego!!! Greit at han er en drittsekk som velger å ha sex med deg når han er i landet og kona ikke vet noe, men du trenger vel ikke blande unger inn i dette? Det vil nemlig gå ut over barnet også! Og så hensynsløs er du vel ikke?

Vær ego på en god måte heller, tenk kun på deg selv, dropp denne mannen og finn deg ett godt liv for deg! Med eller uten mann og barn! Drit i han og hans liv, om han kommer til å savne deg eller hva som helst, drit i han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Min elsker har jeg kjent i 3 år, like lenge har vi hatt et forhold.  Vi ser hverandre ikke så ofte, da han ikke bor her i landet, men vi prøver å møtes en gang i måneden. Hans kone vet ingenting.

Jeg begynner å få følelser for denne mannen, spørsmålet er om han har det for meg? Egentlig skulle jeg ha brutt ut, funnet meg en som var ledig, jeg skulle ønske det var så lett som det høres ut, men det er det ikke.

I tillegg er jeg i en alder hvor barn står høyt på listen, og dette er mannen jeg vil skal bli far til mitt barn...er det andre der som har vært i samme situasjon eller noen som vil råde?

Jeg vet ingenting lenger, er bare frustrert.

hmm vil du virkelig at elskeren din skal bli far til dine barn, han som har bedratt sin kone i 3 år bak hennes rygg,,uhm..tror du ikke han vil gjøre det samme med deg..så sitter du der alene...?

la hennes mann være ifred og finn deg en egen..tenk om det hadde skjedd med deg :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Jasmin.

Vil du virkelig at en sånn mann som absolutt ikke er til å stole på skal bli far til dine barn. For et forbilde ... :evil: !

Hva han nå gjør mot kona si må du faktisk regne med at han gjør mot deg også! (Er du sikker på at han ikke har flere "gjemt unna" noe annet sted???)

Nei - sats på å finne deg en som ikke har kone eller samboer - en som kan satse fullt og helt på deg - og evtentuelle barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet dere forskjellen på en elskerinne, kone og en hore?

Elskerinnen: Er du allerede ferdig elskede?

Hora. Ser på klokka og sier: Du er ferdig.

Kona: Det blir eggeskalhvit. Vi maler taket i helgen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere forskjellen på en elskerinne, kone og en hore?

Elskerinnen: Er du allerede ferdig elskede?

Hora.           Ser på klokka og sier: Du er ferdig.

Kona:           Det blir eggeskalhvit. Vi maler taket i helgen!!!!!!

Kanskje ikke det rette stedet og komme med dårlige vitser,,,;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tro meg. Denne mannen har aldri vært din, og blir heller aldri din. Du kan selvsagt forsette i det uendelige å overbevise deg selv om det motsatte, men du vil forsatt leve på en løgn. Du bare lurer deg selv.

Han vil aldri forlate sin kone og barn for din skyld, spesielt siden han bor i et annet land.

Du er kun et spennende tidsfordriv, som i beste fall betyr god sex og godt vennskap. Men tilsvarende har han helt sikkert med sin kone også. Han liker nok litt avveksling denne mannen. Og hvem vet? Kanskje han har en tredje partner i sitt hjemland? Jeg er villig til å tro det meste om slike sidesprang-typer!

Er det lov å være så naiv som deg??????????????????????????

Fortsett sånn, og du er garantert å bli veeeeeldig såret en dag!

Få opp øynene og våkn opp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du verden - finnes det ikke nok av single menn å velge mellom her til lands? Eller er det ingen som velger DEG?

Jeg ønsker deg lykke til med din selvdestruktive fremferd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...