Vandutch Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Mann 31, vannmann. Ønsker engentlig å se om forholdet jeg er i nå kommer til å vare. Er også litt nyskjerrig på om min eks fremdeles tenker på meg, uten at dette har noe betydning for forholdet jeg er i nå.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Hun du er med nå virker glad i deg og jeg tror det varer, hvis du selv vil da. Må ta valg du da i den retning. Når det gjelder eks henger hun på ryggen din. Bare det at du spør om henne her, sier jo at du nå tenke videre forbi henne skal hun slippe tak. Anonymkode: 31eb4...b65
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Vandutch skrev (På 8.1.2021 den 0.20): Mann 31, vannmann. Ønsker engentlig å se om forholdet jeg er i nå kommer til å vare. Er også litt nyskjerrig på om min eks fremdeles tenker på meg, uten at dette har noe betydning for forholdet jeg er i nå. Kortet viser du er tilfeds med dette. Du har investert og kan nå nyte godene. Bruk av de godene du har, både emosjonelt og materielt. X'n din er som er slangs fredsbringer. En spesiell gudommelig kvinne. Hun er også god til å høste sine frukter.. Ganske likt det første kortet.. Anonymkode: 48976...5ca
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 Ser også at du er veldig kjapp, løper. Og hun rydder mye. Anonymkode: 31eb4...b65
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 12.58): Ser også at du er veldig kjapp, løper. Og hun rydder mye. Anonymkode: 31eb4...b65 Kan du spå meg? Kvinne 26. Opplever en krise, vil det gå over? Anonymkode: 5c83d...361
Hjertefisk Skrevet 14. januar 2021 #6 Skrevet 14. januar 2021 Vandutch skrev (På 8.1.2021 den 0.20): Mann 31, vannmann. Ønsker engentlig å se om forholdet jeg er i nå kommer til å vare. Er også litt nyskjerrig på om min eks fremdeles tenker på meg, uten at dette har noe betydning for forholdet jeg er i nå. Jeg kan stille horoskopet deres hvis du vil. Skriv eller send meg en pm med hele din fødselsdato + fødselstidspunkt, samt hennes. Stilte forøvrig et horoskop på spørsmålet ditt, men det var vanskelig å tolke. Fikk opp mange tvetydige tegn som kan tolkes begge veier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå