AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Jeg solgte en stor bok gjennom tise. Aksepterte budet gjennom appen og dermed er jeg også ansvarlig for at det jeg selger er innenfor målene til den inkluderte frakten. Det viser seg at boken er 3cm for bred. Det er ikke mulig å trekke tilbake bekreftelsen av budet. Er det noen som har opplevd å få straffegebyr fra Helthjem? Hvor dyrt kan det bli? Anonymkode: 71514...16f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg solgte en stor bok gjennom tise. Aksepterte budet gjennom appen og dermed er jeg også ansvarlig for at det jeg selger er innenfor målene til den inkluderte frakten. Det viser seg at boken er 3cm for bred. Det er ikke mulig å trekke tilbake bekreftelsen av budet. Er det noen som har opplevd å få straffegebyr fra Helthjem? Hvor dyrt kan det bli? Anonymkode: 71514...16f Nei, jeg ringte til og med og spurte på forhånd. Skulle sende en dunjakke til datteren min og uansett hvor mye jeg klemte og tapet rundt så ble den vesentlig større enn målene som står oppgitt. Men jeg fikk da beskjed om at vekta var det viktigste, var den under fem kilo så var det ikke noe problem. Spurte da om å få en mail som bekreftet det, i tilfelle jeg skulle få gebyr. Og jeg fikk det på mail, men hørte aldri noe, og den var godt utenfor målene. Så jeg tror ikke de er så nøye. Anonymkode: c0e33...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå