AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Var en tråd her om hvordan kjæresten viser deg at han bryr seg om deg. Ville være hyggelig å høre andre veien også, hva gjør du for å vise kjæresten din at du bryr deg om ham? Anonymkode: be8bc...bb0
Pragmatikeren Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Anbefaler Kjærlighetens fem språk. Den forklarer hvordan man best oppfatter kjærlighet fra andre. Det kan være gjennom anerkjennende ord, fysisk berøring, gaver, tid og tjenester.
Gjest Mikaela24 Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 22.08): Var en tråd her om hvordan kjæresten viser deg at han bryr seg om deg. Ville være hyggelig å høre andre veien også, hva gjør du for å vise kjæresten din at du bryr deg om ham? Anonymkode: be8bc...bb0 Jeg lager middag til ham når jeg er ferdig på jobb før ham. Jeg lar ham bruke så mye tid med kompiser, og tid til gaming, som han ønsker. Jeg vet at han er glad i meg, og han er flink til å prioriterere meg, så jeg føler meg aldri tilsidesatt, selv om han bruker mye tid med kompiser. Jeg lager kaffe til ham om morgenen. De dagene han er ekstra trøtt kommer jeg inn på soverommet til ham med kaffekoppen. Vi lytter til hverandre. Kjæresten min gjør også slike ting for meg. Det å bry seg om hverandre betyr for oss å ta vare på hverandre -, og gi hverandre rom i hverdagen. Å gi rom for egentid er også en måte å bry seg på 😊
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Kjøper fine bursdagsgaver Lager god middag til ham Sier fine ting (som er sant) Er interessert i ting han sier Prioriterer ham Lar ham få aleinetid Rydder selv om jeg hater det, hehe Trener såklart for min egen del, men også for ham Kler meg sexy i klær han liker Har felles mål med ham Anonymkode: d030f...df7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Lager mat til han. Kysser ALLTID god morgen, hade og god natt, og ellers gir vi alltid hverandre kjærtegn flere ganger om dagen Sier «jeg elsker deg» hver dag Vasker klærne hans og bretter dem Elsker å være sammen med ham, sitter i armkroken hans hver kveld, men lar han også få alenetid (det gjelder begge veier) Vært sammen i 10 år❤️ Anonymkode: 736fa...1be
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Kjærlighetsspråket hans er fysisk (kos og sex) og verbalt (komplimenter osv). Jeg sier ofte jeg er glad i ham, at han er kjekk, at han er morsom etc Jeg kysser og klemmer mye på ham i forskjellige situasjoner, tar ei hånd på ryggen hans mens han lager mat, tar hånda hans noen ganger når vi er ute sammen Sender ham bilder av ting jeg tror han vil like når jeg er på shopping Klør ham på ryggen 😂 Kjøper ting/kommer med tips til interiør og klesstil (sier alltid at han bestemmer selv. Han er ikke en pushover) Kjøper feks billetter til noe vi skal sammen, en julekalender, eller bare en liten ting innimellom som «gave» Sier mye «takk» for ting han gjør for meg. Feks lager mat, henter drikke til meg Lytter til ham når han prater om noe og ønsker min mening. Og jeg spør om hans mening om mine ting Viser interesse for hans foreldre, bror, onkelbarn Viser interesse for hans hobbyer og spør ham om ting selv om jeg har null interesse for det 😂 Anonymkode: 80a57...c55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå