Gå til innhold

Oppkjøring i morgen - gruer meg....tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å roe meg ned? Har oppkjøring i morgen....Det er heldigvis satt opp en kjøretime før jeg har oppkjøring. Kjørelærer sier jeg ikke har noe å stresse meg over og sier jeg kjører bra, men likevel blir jeg småkvalm og får omtrent ikke spist pga nerver. 

Anonymkode: e482a...808

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting å grue seg for, men jeg skjønner deg veldig godt. Jeg gruet meg også når jeg hadde oppkjøring, men jeg bare tok det med ro så da gikk alt fint 😊. Men for all del, ikke stress. 
lykke til 😊

Anonymkode: e41b9...657

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hold hodet kaldt. 
Du skal ikke være verdensmester, bare trygg nok til å øve alene :) lykke til!

Anonymkode: 80aef...f27

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva kan jeg gjøre for å roe meg ned? Har oppkjøring i morgen....Det er heldigvis satt opp en kjøretime før jeg har oppkjøring. Kjørelærer sier jeg ikke har noe å stresse meg over og sier jeg kjører bra, men likevel blir jeg småkvalm og får omtrent ikke spist pga nerver. 

Da jeg hadde oppkjøring var jeg veldig redd og nervøs. Mest fordi jeg ikke ville stryke.

Men det er bare å være fokusert på det viktigste så går det helt fint.

Pass på fartsgrensen, plassering og vikeplikt, se i speil ofte. Hold distanse til bilen foran deg, slakk ned rolig før kryss. Dette går fint :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Følg smittevernreglene og ha kontroll på nervene under oppkjøringen!

Anonymkode: d8db2...6d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det går nok bra, bare pass på å ikke kjøre for sakte men samtidig ikke for fort, da stryker du. Ha god fart på rette strekninger og senk farten før svinger pga glatta 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Følg smittevernreglene og ha kontroll på nervene under oppkjøringen!

Anonymkode: d8db2...6d2

Smittevern 😂😂 det skal hun i alle fall ikke tenke på under en oppkjøring.  Man kjører opp med munnbind nå, det er alt. 

Anonymkode: 062c7...aff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Jeg besto❤️

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar, alle sammen! Jeg besto❤️

Gratulerer 😃 ikke gjør som meg å lek med bilen, da ryker lappen fort, pass deg alltid for snuten 👍

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Galdhøpiggen said:

Gratulerer 😃 ikke gjør som meg å lek med bilen, da ryker lappen fort, pass deg alltid for snuten 👍

Ja, ev. så kan du kjøre etter reglene, da er ikke "snuten" noe å passe seg for :) 

Gratulerer med lappen, og kjør forsiktig!

Anonymkode: d191f...201

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, ev. så kan du kjøre etter reglene, da er ikke "snuten" noe å passe seg for :) 

Gratulerer med lappen, og kjør forsiktig!

Anonymkode: d191f...201

Ikke brutt noen regler jeg men mistet den uansett.. Snuten tar lapper for moro og for ondskap, kommer til å få panikk hver gang jeg ser en politibil når jeg får tilbake lappen... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...