AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Hva kan jeg gjøre for å roe meg ned? Har oppkjøring i morgen....Det er heldigvis satt opp en kjøretime før jeg har oppkjøring. Kjørelærer sier jeg ikke har noe å stresse meg over og sier jeg kjører bra, men likevel blir jeg småkvalm og får omtrent ikke spist pga nerver. Anonymkode: e482a...808
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Det er ingenting å grue seg for, men jeg skjønner deg veldig godt. Jeg gruet meg også når jeg hadde oppkjøring, men jeg bare tok det med ro så da gikk alt fint 😊. Men for all del, ikke stress. lykke til 😊 Anonymkode: e41b9...657 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Hold hodet kaldt. Du skal ikke være verdensmester, bare trygg nok til å øve alene lykke til! Anonymkode: 80aef...f27 1
Ryzorman Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva kan jeg gjøre for å roe meg ned? Har oppkjøring i morgen....Det er heldigvis satt opp en kjøretime før jeg har oppkjøring. Kjørelærer sier jeg ikke har noe å stresse meg over og sier jeg kjører bra, men likevel blir jeg småkvalm og får omtrent ikke spist pga nerver. Anonymkode: e482a...808 Da jeg hadde oppkjøring var jeg veldig redd og nervøs. Mest fordi jeg ikke ville stryke. Men det er bare å være fokusert på det viktigste så går det helt fint. Pass på fartsgrensen, plassering og vikeplikt, se i speil ofte. Hold distanse til bilen foran deg, slakk ned rolig før kryss. Dette går fint 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Følg smittevernreglene og ha kontroll på nervene under oppkjøringen! Anonymkode: d8db2...6d2
knulleGuden666 Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva kan jeg gjøre for å roe meg ned? Har oppkjøring i morgen....Det er heldigvis satt opp en kjøretime før jeg har oppkjøring. Kjørelærer sier jeg ikke har noe å stresse meg over og sier jeg kjører bra, men likevel blir jeg småkvalm og får omtrent ikke spist pga nerver. Anonymkode: e482a...808 Det går nok bra, bare pass på å ikke kjøre for sakte men samtidig ikke for fort, da stryker du. Ha god fart på rette strekninger og senk farten før svinger pga glatta
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Følg smittevernreglene og ha kontroll på nervene under oppkjøringen! Anonymkode: d8db2...6d2 Smittevern 😂😂 det skal hun i alle fall ikke tenke på under en oppkjøring. Man kjører opp med munnbind nå, det er alt. Anonymkode: 062c7...aff 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 Takk for svar, alle sammen! Jeg besto❤️ Anonymkode: e482a...808 3
knulleGuden666 Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar, alle sammen! Jeg besto❤️ Anonymkode: e482a...808 Gratulerer 😃 ikke gjør som meg å lek med bilen, da ryker lappen fort, pass deg alltid for snuten 👍
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 2 minutter siden, Galdhøpiggen said: Gratulerer 😃 ikke gjør som meg å lek med bilen, da ryker lappen fort, pass deg alltid for snuten 👍 Ja, ev. så kan du kjøre etter reglene, da er ikke "snuten" noe å passe seg for Gratulerer med lappen, og kjør forsiktig! Anonymkode: d191f...201 3
knulleGuden666 Skrevet 8. januar 2021 #11 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, ev. så kan du kjøre etter reglene, da er ikke "snuten" noe å passe seg for Gratulerer med lappen, og kjør forsiktig! Anonymkode: d191f...201 Ikke brutt noen regler jeg men mistet den uansett.. Snuten tar lapper for moro og for ondskap, kommer til å få panikk hver gang jeg ser en politibil når jeg får tilbake lappen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå