Gjest prestekrage Skrevet 11. august 2005 #1 Skrevet 11. august 2005 Jeg må ha et skap på badet mitt, og etter å ha bladd i ikea-katalogen har jeg funnet ut at høyskapt "sparren" passer utmerket! Men, da jeg kikka på nett kunne jeg ikke finne den noen steder!! Sendte dermed en mail til kundeservice, men etter nå 2 uker har jeg enda ikke fått svar. Lurer derfor på om det er noe som har tenkt seg på ikea (furuset) den nærmeste tiden? og som vil gjøre meg en stor tjeneste, finne ut om den finnes i sortimentet?? Har ikke lyst til å ordne meg skyss, bare for å kjøre bomtur!!
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 kan du ikke ta en telefon dit og høre?
Plym Skrevet 12. august 2005 #3 Skrevet 12. august 2005 Du kan sjekke på IKEAs hjemmesider hvilke varer som til enhver tid er på lager i de ulike butikkene.
Grooo Skrevet 12. august 2005 #4 Skrevet 12. august 2005 Jeg skal alltid snart på IKEA *ler* Men det er da virkelig bare å søke på nettsidene deres så finner du det vel der? Har i alle fall alltid funnet det jeg har søkt etter...
LilleBille Skrevet 12. august 2005 #5 Skrevet 12. august 2005 .. men "Sparren" finnes ikke på nettsidene ...
Gjest prestekrage Skrevet 13. august 2005 #6 Skrevet 13. august 2005 Nettopp Lille Bille! Og jeg spurte her fordi jeg ikke gidder å bruke opp enda ett kontantkort på å stå i telefonkø!! (for da blir snart det billige høyskapet ikke fullt så billig lengre!) Men, venter i spenning til uka, da kommer jo katalogen i posten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå