Gå til innhold

Hvordan er FLOYD i størrelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 196ce...430

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Føsleguri skrev (22 minutter siden):

Helt normale, syns jeg.

Catalina Culès skrev (20 minutter siden):

Normale. 

Takk:) 

Det som er rart er at størrelsesguidene aldri stemmer med hva jeg bruker, i følge dem skal jeg ha noe mellom s og m, men m er alltid altfor stort, har ikke noe i det. Der i mot har jeg mest s og noe xs. Skjønner ikke hva det kommer av? Jeg er ganske tynn, men har bred benbygning.

Sånn er det i alle butikker da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk:) 

Det som er rart er at størrelsesguidene aldri stemmer med hva jeg bruker, i følge dem skal jeg ha noe mellom s og m, men m er alltid altfor stort, har ikke noe i det. Der i mot har jeg mest s og noe xs. Skjønner ikke hva det kommer av? Jeg er ganske tynn, men har bred benbygning.

Sånn er det i alle butikker da.

Jeg synes de er store. Det er en av butikkene jeg som ligger på grensen mellom normale og store størrelser kan finne klær.

Anonymkode: c759f...d99

• Liker 3
Skrevet

Syntes også de er litt store i størrelsen :) Buksene har veldig god stretch så vet du det :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes de er store. Det er en av butikkene jeg som ligger på grensen mellom normale og store størrelser kan finne klær.

Anonymkode: c759f...d99

Enig i dette. Liker Floyd godt, fordi de har litt store str som er fine for oss med former. Jeg er str xl /46 og de er ofte for små på HM feks. I pluss size avdeling er det ofte dårlig passform til meg. 

Anonymkode: b8ac5...e32

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har to bluser derfra, den ene i størrelse M og den andre i XL. Begge passer fint til meg. Så jeg vil si at størrelsene varierer. 🙃

Anonymkode: 6345a...fcb

Skrevet

Normal til stor. Buksene er laaaange for meg på 162.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Store. 

Anonymkode: 6be79...76b

AnonymBruker
Skrevet

Spørs litt hva du sammenligner med. I forhold til typiske kjeder som Cubus, HM, Gina osv så er de store i størrelsen. Vil si bukser er større i størrelsen enn overdeler. 

Anonymkode: 985be...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Synes buksene er store i str pga stretch og de utvider seg litt også. Overdelene opplever jeg som litt knappe i str

Anonymkode: 7e520...c99

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe kjoler😊

Skrevet (endret)

Jeg har en kjole derfra, bruker normalt XS/S og jeg har XS i den kjolen. Kunne ihvertfall ikke hatt noe større

Endret av Diamant20
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er normalt en M men bruker S i Floyd sine bluser. Kjoler har jeg ikke erfaring med. :)

Anonymkode: dff9c...5c0

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg skal kjøpe kjoler😊

Nå vet ikke jeg hvilken kjole du skal kjøpe, men vil bare si at lange kjoler fra Floyd er lange. Jeg er 172 cm og må ha høye hæler til de lange penkjolene for at de ikke skal subbe i bakken. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes de er litt store i størrelsen. 

Anonymkode: b35f5...869

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen! 

Jeg var innom en av deres fysiske butikker og merket meg at det meste var mye større i størrelsene bortsett fra gensere, de var ganske små i størrelsene.

De hadde ikke noen av de plaggene jeg skulle ha, så de fikk jeg dog ikke prøvd.

• Liker 1
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Var i en Floyd butikk i dag, og merket det er mye dårlige sømmer i buksene nå dessverre. De er jo sydd billig i kina hvor syerne antagelig bare får noe kronestykker. Og sømmene så ut deretter mange steder. Må saumfare alle sømmene før kjøp eller får man mye dårlig søm på buksen. Tror bedriften må bruke litt mer penger for å få dette bedre når man tross alt selger disse kinabuksene for 699.

Anonymkode: fa658...d8a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Var i en Floyd butikk i dag, og merket det er mye dårlige sømmer i buksene nå dessverre. De er jo sydd billig i kina hvor syerne antagelig bare får noe kronestykker. Og sømmene så ut deretter mange steder. Må saumfare alle sømmene før kjøp eller får man mye dårlig søm på buksen. Tror bedriften må bruke litt mer penger for å få dette bedre når man tross alt selger disse kinabuksene for 699.

Jeg er fan av disse buksene og har kjøpt mange gjennom årene og de er knallgode. Men trist man nå må gå over sømmene og velge bort de som ikke er bra, Før stolte man på at alle var kvalitet ….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...