AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Bare en vennlig melding. Hvorfor ikke? Venninna mi synes det er dumt. Hva mener dere? Anonymkode: 76aed...eef
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Det kommer an på hvorfor du vil sende melding. "Håper på noe mer" eller? Anonymkode: 100d7...7e1 8
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Venninnen din har rett, dårlig ide. spørsmålet er ikke hvorfor ikke, men hvorfor skulle du?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer an på hvorfor du vil sende melding. "Håper på noe mer" eller? Anonymkode: 100d7...7e1 Absolutt ikke. Anonymkode: 76aed...eef
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Venninnen din har rett, dårlig ide. spørsmålet er ikke hvorfor ikke, men hvorfor skulle du? Fordi vi er ikke fremmede mennesker. Vi hadde et godt forhold. Anonymkode: 76aed...eef 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Skjedde med meg i jula, jeg sitter her å feirer med nye typen. Så kommer ex jeg ikke har tenkt tanken på å skriver "hei hvordan går det med deg?" Det var skikkelig ukomfortabelt, å jeg skulle ønske det aldri skjedde... mitt råd er: Du må tenke over grunnen til det ble slutt, det har mye å si. Er han i nytt forhold?.. og hvor lenge siden er det dere snakket sist.. for om det er over 1 år siden har han nok gått videre Anonymkode: eea22...00e 19
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare en vennlig melding. Hvorfor ikke? Venninna mi synes det er dumt. Hva mener dere? Anonymkode: 76aed...eef Du må se an konteksten. Hvis bruddet deres ble stygt, du har behandlet han dårlig eller at han nå ikke er singel, så bør du holde deg unna. Jeg hadde satt pris på å få en slik melding. Men så er jeg ikke en som overtenker absolutt alt og alltid tror det er en mening eller en baktanke med alt. Hvis han ikke er en slik type, så lar du også være. Anonymkode: 59513...2b8 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Hva er formålet ditt med å sende denne meldingen? Anonymkode: d8492...5bb 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 Ingenting er verre enn ekser som koronakjeder seg og sender "hei hvordan går det?"-meldinger. Anonymkode: a9352...8cd 24
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må se an konteksten. Hvis bruddet deres ble stygt, du har behandlet han dårlig eller at han nå ikke er singel, så bør du holde deg unna. Jeg hadde satt pris på å få en slik melding. Men så er jeg ikke en som overtenker absolutt alt og alltid tror det er en mening eller en baktanke med alt. Hvis han ikke er en slik type, så lar du også være. Anonymkode: 59513...2b8 Bruddet var OK, han behandlet meg godt og jeg vet at han ikke er singel. Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er forbudt å sende melding til eks som har gått videre? Jeg ville satt pris på en sånn melding, kanskje han gjør også. Anonymkode: 76aed...eef 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingenting er verre enn ekser som koronakjeder seg og sender "hei hvordan går det?"-meldinger. Anonymkode: a9352...8cd Jeg tenkte på det allerede i 2018 Anonymkode: 76aed...eef 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 (endret) Om en ex hadde skrevet en slik melding til meg, hadde jeg ikke svart, hadde slettet den. Endret 7. januar 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er formålet ditt med å sende denne meldingen? Anonymkode: d8492...5bb Få vite hvordan det går Anonymkode: 76aed...eef 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #14 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruddet var OK, han behandlet meg godt og jeg vet at han ikke er singel. Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er forbudt å sende melding til eks som har gått videre? Jeg ville satt pris på en sånn melding, kanskje han gjør også. Anonymkode: 76aed...eef nei, nei og atter nei.. ikke gjør det. Kom deg videre, han vil nok synes det er kjempeubehagelig at du sender en random melding ut av det blå når han fokuserer på sin nye dame. som noen andre skrev, hva er formålet med meldingen?? hva vil du med han Anonymkode: eea22...00e 10
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #15 Skrevet 7. januar 2021 Det er dumt ja. Hva er hensikten med det? Dere har slått opp, det er over, og dere er ikke en del av hverandres liv lengre. Brutalt ja, men sant. Eksen min sendte meg slike meldinger når han prøvde å få meg tilbake. Så det er mine tanker rundt en slik melding. Anonymkode: 7cc69...eca 10
AllahBallah Skrevet 7. januar 2021 #16 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Få vite hvordan det går Anonymkode: 76aed...eef Hvorfor er det viktig for deg å vite hvordan deg går? (At «vi hadde et nært forhold» er i seg selv ingen god grunn). 10
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #17 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bruddet var OK, han behandlet meg godt og jeg vet at han ikke er singel. Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er forbudt å sende melding til eks som har gått videre? Jeg ville satt pris på en sånn melding, kanskje han gjør også. Anonymkode: 76aed...eef Da holder du deg langt unna. Du vet jo at alt ser ut til å gå bra. Den meldingen har du mest lyst til å sende for å fore ditt eget ego. Du gir ikke han noe annet enn potensielle problemer. Hold deg unna. Anonymkode: 59513...2b8 13
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #18 Skrevet 7. januar 2021 Catalina Culès skrev (14 minutter siden): Om en ex hadde skrevet en slik melding til meg, hadde jeg ikke svart, hadde slettet den. Det er helt OK. Det blir opp til han da Anonymkode: 76aed...eef
MiniMjau Skrevet 7. januar 2021 #19 Skrevet 7. januar 2021 Hvis du ikke vil noe med meldingen, så la være. stalk han heller på sosiale medier 🙂 2
Antiviruset Skrevet 7. januar 2021 #20 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Bare en vennlig melding. Hvorfor ikke? Venninna mi synes det er dumt. Hva mener dere? Anonymkode: 76aed...eef Hva i alle dager er meningen med det? Du hadde ikke villet sende den meldingen om du ikke "håpet på noe mer". Litt sent og angre når det er slått opp, og vedkommende har gått videre og funnet seg en ny partner. Han kan fremdeles ha følelser for deg, og det du da gjør er og begynne og slå kiler inn i det forholdet. Om han da ikke er så karaktersterkt at han bare lar være og svare, eller bare svarer noe random høflighetsfraser. Er han ledig? Da er det en annen sak, men allikevel hvorfor skulle dere lykkes denne gangen når dere ikke gjorde det sist gang ? Skulle utrolig mye til for at jeg hadde prøvd en gang 2 med en dame som har slått opp med meg, eller jeg har slått opp med. Gjør jeg det skjer det aldri uansett. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå