AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg har tatt to spiseskjeer gressforet storfe gelatinpulver hver dag i varm solbærtoddy i i tre måneder nå og merker store forandringer i hårtap mye sterkere negler lengre vipper, til å med tykkere hud? Null kviser og hvitere/klarere øyner og dypere søvn og alle leddplager er borte som klikking i led, og har ikke plager med fordøyelsen lenger. Har noen andre prøvd dette? Og hvilke resultater fikk du? Jeg vet at gelatin og kollagen er det samme bare gelatin er kokt mer som gjør at det er mindre molekyler. Derfor fant jeg ut at det ikke var vits å kjøpe dyre kollagenprodukter når man bare kan ta gelatin som er kjempe billig! og enda bedre å fordøye. Anonymkode: 83be4...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Del Skrevet 7. januar 2021 Da ville jeg heller spist haribo bjørner hvis du uansett blander med saft 😂 Anonymkode: 0703a...fa7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Del Skrevet 7. januar 2021 Fungerer det å tygge på gelatinplater også? 🤔 Anonymkode: f97d0...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da ville jeg heller spist haribo bjørner hvis du uansett blander med saft 😂 Anonymkode: 0703a...fa7 Nei det ville jeg seffølgelig ikke gjort. Det blir masse sukekr og jeg må spise masse haribo bjørner for å få like mye gelatin som to spiseskjeer. Og gelatinen der er laget av svin med dårlig klavitetesfor. Anonymkode: 83be4...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fungerer det å tygge på gelatinplater også? 🤔 Anonymkode: f97d0...054 Jeg vet ikke om du kan få samme effekten, kvaliteten på gressforet storfe og industri svin er jo forksjellig Men jeg tenker at man kan få noenlunde samme effekt på hud hår og negler kanskje. Begge deler er jo gelatin Anonymkode: 83be4...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Del Skrevet 7. januar 2021 Er dette reklame? Anonymkode: 598fd...832 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da ville jeg heller spist haribo bjørner hvis du uansett blander med saft 😂 Anonymkode: 0703a...fa7 Hvis det er sukker du tneker på så kan man også putte det i kaffen er null smak eller annet varm drikke null problem. Anonymkode: 83be4...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette reklame? Anonymkode: 598fd...832 Ser det ut som reklame? Jeg spurte om adnre har prøvd dette og fåttt noe effekt selv? Dumt spørsmål Anonymkode: 83be4...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Del Skrevet 7. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ser det ut som reklame? Jeg spurte om adnre har prøvd dette og fåttt noe effekt selv? Dumt spørsmål Anonymkode: 83be4...c6a Ja, det ser ut som reklame. Anonymkode: 598fd...832 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #10 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det ser ut som reklame. Anonymkode: 598fd...832 Har du ikke bedre ting å kommentere? kjeder du deg? kanskje du skal finne på noe viss du kjeder deg sånn Kanskje ta opp tlfnen å snakek med noen virker som du trenger litt oppmerksomhet. Anonymkode: 83be4...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis det er sukker du tneker på så kan man også putte det i kaffen er null smak eller annet varm drikke null problem. Anonymkode: 83be4...c6a Som du ser av haribo kommentaren min så har jeg ikke noe problem med sukker. Syns bare det var en merkelig ting å ta som kosttilskudd. Jeg ville i det minste latt det stivne sånn at jeg fikk litt glede av det, ikke bare gulpa det ned. Anonymkode: 0703a...fa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som du ser av haribo kommentaren min så har jeg ikke noe problem med sukker. Syns bare det var en merkelig ting å ta som kosttilskudd. Jeg ville i det minste latt det stivne sånn at jeg fikk litt glede av det, ikke bare gulpa det ned. Anonymkode: 0703a...fa7 Det er jo perfekt å ta noe som ikke smaker noen ting og man ikek merker forkjell om man putter i kaffen. Jeg liker ikke gele styrer unna det. Jeg koser meg heller med det jeg vil kose meg med enn å tvinge i meg gele. Det enkle er ofte det beste Anonymkode: 83be4...c6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Del Skrevet 7. januar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har du ikke bedre ting å kommentere? kjeder du deg? kanskje du skal finne på noe viss du kjeder deg sånn Kanskje ta opp tlfnen å snakek med noen virker som du trenger litt oppmerksomhet. Anonymkode: 83be4...c6a Gelatin/kollagen er verdiløst å putte i seg. Anonymkode: 598fd...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #14 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som du ser av haribo kommentaren min så har jeg ikke noe problem med sukker. Syns bare det var en merkelig ting å ta som kosttilskudd. Jeg ville i det minste latt det stivne sånn at jeg fikk litt glede av det, ikke bare gulpa det ned. Anonymkode: 0703a...fa7 Hvordan tar du glede av å få i deg multivimaninene dine. tranen eller hva enn du tar da? Skal man ikke gulpe det ned? Anonymkode: 83be4...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #15 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gelatin/kollagen er verdiløst å putte i seg. Anonymkode: 598fd...832 Nei det er det ikke får MASSE resultater MASSE! Da har du vært uheldig og ikke prøvd skikkelig gelatin. Kollagenpulver funker ikke synes jeg. Anonymkode: 83be4...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #16 Del Skrevet 8. januar 2021 Hvilke pulver bruker du da? Anonymkode: 3cd20...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #17 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilke pulver bruker du da? Anonymkode: 3cd20...fa2 Gelatinpulver rousselout fra tidsporten.no Anonymkode: 83be4...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå