AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Dere som tar matematikk, norsk eller engelsk under Udir's stipendordning inneværende studieår. Har dere fått utbetalt stipend og i så fall, hva er størrelsen på den? Anonymkode: c7afe...b5b
Surrin Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dere som tar matematikk, norsk eller engelsk under Udir's stipendordning inneværende studieår. Har dere fått utbetalt stipend og i så fall, hva er størrelsen på den? Anonymkode: c7afe...b5b Ingen av KG-guiden som studerer disse fagene under Udir's stipendordning?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Det står på nettsiden at man kan få 120.000 kr for å ta 30 stp? Anonymkode: 22394...864 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det står på nettsiden at man kan få 120.000 kr for å ta 30 stp? Anonymkode: 22394...864 Takk for svar. Ser at det står på Udir`s nettside at dette utbetales til kommunen (arbeidsgiver) i november/desember, og at de da skal overføre det til studentene. Har ikke fått og vegrer meg for å spørre arbeidsgiver. Redd for at det skal oppfattes som mas.. Anonymkode: 80657...63e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Jeg tok med vikarordning og ikke stipend. En jeg studerte med valgte stipend i fjor. Han fikk halve utbetalt etter eksamen i desember, muligens på januarlønna, det er jeg ikke sikker på. Resten fikk han etter bestått eksamen til sommeren. Anonymkode: 313ed...d35 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok med vikarordning og ikke stipend. En jeg studerte med valgte stipend i fjor. Han fikk halve utbetalt etter eksamen i desember, muligens på januarlønna, det er jeg ikke sikker på. Resten fikk han etter bestått eksamen til sommeren. Anonymkode: 313ed...d35 Takk, da kommer den nok med januarlønna. Anonymkode: 80657...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå