Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som tar matematikk, norsk eller engelsk under Udir's stipendordning inneværende studieår. Har dere fått utbetalt stipend og i så fall, hva er størrelsen på den?

Anonymkode: c7afe...b5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dere som tar matematikk, norsk eller engelsk under Udir's stipendordning inneværende studieår. Har dere fått utbetalt stipend og i så fall, hva er størrelsen på den?

Anonymkode: c7afe...b5b

Ingen av KG-guiden som studerer disse fagene under Udir's stipendordning? 

AnonymBruker
Skrevet

Det står på nettsiden at man kan få 120.000 kr for å ta 30 stp? 

Anonymkode: 22394...864

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det står på nettsiden at man kan få 120.000 kr for å ta 30 stp? 

Anonymkode: 22394...864

Takk for svar. Ser at det står på Udir`s nettside at dette utbetales til kommunen (arbeidsgiver) i november/desember, og at de da skal overføre det til studentene. Har ikke fått og vegrer meg for å spørre arbeidsgiver. Redd for at det skal oppfattes som mas..

Anonymkode: 80657...63e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok med vikarordning og ikke stipend. En jeg studerte med valgte stipend i fjor. Han fikk halve utbetalt etter eksamen i desember, muligens på januarlønna, det er jeg ikke sikker på. Resten fikk han etter bestått eksamen til sommeren. 

Anonymkode: 313ed...d35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tok med vikarordning og ikke stipend. En jeg studerte med valgte stipend i fjor. Han fikk halve utbetalt etter eksamen i desember, muligens på januarlønna, det er jeg ikke sikker på. Resten fikk han etter bestått eksamen til sommeren. 

Anonymkode: 313ed...d35

Takk, da kommer den nok med januarlønna. 

Anonymkode: 80657...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...