AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Hei! Noen som har ligget på fødehotellet til st.Olavs i det siste? Kanskje et dumt spørsmål, men har de kjøleskap på rommet? Hørt at noen sykehus har det... Jeg er blitt anbefalt å pakke litt ekstra mat da det ikke er anledning til å gå på butikk eller kiosk som vanlig, og at kantinen ikke er åpen i helgen... Og da hadde det vært greit om det fantes et lite kjøleskap på rommet. I-landsproblem, jeg vet! Men greit å vite mtp planlegging av fødebagen. Anonymkode: 53d78...1ad
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Nej ingen kjøleskap da jeg var der nå i april 2020 og fødtte Alfred Anonymkode: b2fbd...243
Oppsi Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Forøvrig så var kiosken nede åpen, men veldig lite utvalg og DYRT!! Så om du har mulighet vil jeg anbefale varmt og pakke med litt ekstra av det du liker best.
Heartbeats Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 (endret) Jepp, det er kjøleskap på barselhotellet ☺️ På hvert pasientrom Endret 7. januar 2021 av Heartbeats
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå