Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen andre her problem med at øyesminken renner av pga duggen som kommer opp av maska når du går ute ? Hver neste gang jeg kommer jhjem ser jeg at maskaraen min er helt borte vekk og har skikkelig  panda øyner... 

Anonymkode: 04f38...654

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd vannfast mascara?

Anonymkode: 0be0a...7d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vannfast er tingen 👍🏼

Anonymkode: fd306...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde med meg også. Kjøpte vannfast mascara, det funka mye bedre. 

Anonymkode: 3358d...cc8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Prøvd vannfast mascara?

Anonymkode: 0be0a...7d5

Vet noen om engod  økologisk vannfast maskara? Jeg kan bare glemme å bruke øyenskygge fordi det smelter også vekk. Til å med øyenbryna mine har masse dråper på seg haha! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å er det derfor jeg får pandaøyne ja.

Anonymkode: e1126...9e8

• Liker 1
Skrevet

Vannfast mascara, eller bruk topcoat som gjør vannløselig mascara vannfast

Anbefaler Art Deco waterproof maker som blant annet selges hos Cubus. 

Skrevet

Hva med vippeextensions? 

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (14 minutter siden):

Hva med vippeextensions? 

Har prøvd det 3 ganger før på forskjellige populære plasser  og ALDRI igjenn det ødela vippene mine helt og måtte begynne med vippeserum for å få dem til å vokse ut igjenn. Når man først begynner må man fortsette....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Perelandra skrev (17 minutter siden):

Vannfast mascara, eller bruk topcoat som gjør vannløselig mascara vannfast

Anbefaler Art Deco waterproof maker som blant annet selges hos Cubus. 

Er art deco økologisk? jeg vil ikke ha irriterende kjemikalier i maskaraen har  et problem med at vipper faller fortere av når jeg ikke bruker økologisk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er art deco økologisk? jeg vil ikke ha irriterende kjemikalier i maskaraen har  et problem med at vipper faller fortere av når jeg ikke bruker økologisk.

Nei, det tror jeg ikke. Du kan lese her hva den inneholder.

https://www.artdeco.com/no-no/waterproof-maker-263536#tab-label-description

Sitat

C11-13 ISOPARAFFIN, C11-12 ISOPARAFFIN, POLYETHYLENE, ETHYLENE/VA COPOLYMER, VP/EICOSENE COPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYBUTENE, PHENOXYETHANOL, ALCOHOL DENAT.

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd tøymunnbind med slik stang som du klemmer over nesen?
Det funker bedre for meg enn slike engangs, og jeg bruker det i flere timer hver dag på jobb.

Anonymkode: 5a058...058

Skrevet

Jeg har ikke hatt problemer med sminken, og bruker ikke vannfast mascara.
Bruker maske mye på jobb.

Eneste jeg har merket er at fundation setter merker på masken de få gangene jeg har brukt fundation. Men ikke såpass at det synes på selve sminken, kun på masken.
Bytter på å bruke L'oreal sine Volum Million Lashes vanlig og Excess. Og bruker Revolution øyenskygge.

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at masken sitter godt rundt nesen. Jeg bruker briller, og må passe veldig godt på dette for å unngå dugg. Om jeg skulle brukt maske på jobb ville jeg forsøkt å teipe.

Anonymkode: a2e7d...07d

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Økologisk mascara??   Hvordan er det mulig?   I sminke er det jo bare kjemikalier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pass på at masken sitter godt rundt nesen. Jeg bruker briller, og må passe veldig godt på dette for å unngå dugg. Om jeg skulle brukt maske på jobb ville jeg forsøkt å teipe.

Anonymkode: a2e7d...07d

Fungerer dårlig når maske skal av og på 20 ganger på en vakt. 

AnonymBruker
Skrevet
Apocalypte skrev (4 minutter siden):

Økologisk mascara??   Hvordan er det mulig?   I sminke er det jo bare kjemikalier.

Økologisk i sminke betyr at det ikke er streke syntetiske kjemikalier. Mer naturlige og allergivennlige altså hudvennlige og blod/lever vennlige kjemikalier :) 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Har prøvd det 3 ganger før på forskjellige populære plasser  og ALDRI igjenn det ødela vippene mine helt og måtte begynne med vippeserum for å få dem til å vokse ut igjenn. Når man først begynner må man fortsette....

Har selv prøvd/tatt vippeextensions og aldri har jeg slitt med vippene mine i etterkant. Du må ha vært maks uheldig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Økologisk i sminke betyr at det ikke er streke syntetiske kjemikalier. Mer naturlige og allergivennlige altså hudvennlige og blod/lever vennlige kjemikalier :) 

Økologi har med hvordan mat er dyrket på, har ingenting med sminke å gjøre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Økologi har med hvordan mat er dyrket på, har ingenting med sminke å gjøre. 

Der tar du helt feil. Økologisk betyr ikke bare hvordan ting er dyrket.... Det er en grunn til at visse hudpleier og sminker er merket med organic. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...