Isabella Moon Skrevet 7. januar 2021 #1 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg bestilte en adventsstjerne til ca 800 kr fra Ellos, fikk denne levert noen dager før 1. advent. Men den ble ikke brukt, svarte ikke til forventningene da den så ut som en romskip.. Hektisk som det har vært har jeg selvsagt glemt å returnere stjerna. Lurer på om det er for seint nå? Vanlig returfrist er vel 30 dager, men mener jeg før jul leste om at Ellos hadde utvidet returfrist til midt i januar? Er det noen som vet om dette stemmer? Eventuelt noen som har lyst til en adventstjerne til ca 800 kr som ser ut som et romskip, høyeste bud over frakt på 180 kr... 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 7. januar 2021 #2 Del Skrevet 7. januar 2021 Har du bilde? Er bare nysgjerrig på hvordan en adventsstjerne som ser ut som et romskip ser ut 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Del Skrevet 7. januar 2021 Ta kontakt med Ellos kundeservice å spør. Anonymkode: e4dc7...159 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå