Ciliemor Skrevet 16. september 2005 #41 Skrevet 16. september 2005 Jeg ler så tårene triller!! Det er ikke mulig at noen mener noe seriøst med dette!!
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 17. september 2005 #42 Skrevet 17. september 2005 Om gutten vil det er det OK. jeg er selv transe(22) og vill heke min oppvekst bruke kjole , men fikk ikke det. Om han har samme behov somjeg hadde er han heldig som får vere så fin jente en dag. Det er ett større probelm for barn og ikke få utløp for sin trange enn at han har på seg brudepikekjole. Håper og høre hvordan det går.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #43 Skrevet 17. september 2005 ...Og det er vel ikke mulig at Gjest_Christine_*- og Gjest_Lene_* er samme person vel?? Er om mulig de MINST kreative nickene jeg har sett av en person som prøver å være to personer Er`e mulig?? :grine2:
Gjest Leonora Teod.. Skrevet 20. september 2005 #45 Skrevet 20. september 2005 Hva med at brudgomen brukte brudekjole?. Det ville bli tøft det....
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #47 Skrevet 6. oktober 2005 selv om dette er en spøk så fikk jeg hvertfall en god latter, og stemmer innlegget så forstår jeg godt at den som la det inn holder seg utenfor samtalen lol
Gjest Skauta Skrevet 6. oktober 2005 #48 Skrevet 6. oktober 2005 Til alle sammen: Da jeg var liten, så ble jeg tvunget til å gå i kjoler veldig mye. Både av foreldre og de større vennene mine. Men det har ikke gjort noen skade på meg, det ser dere vel La gutten gå i kjole om han ønsker det! Han vil vokse opp til å bli noe i nærheten av meg. Og la oss innse det - det er fabuleux til alle dere furier
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2005 #49 Skrevet 6. oktober 2005 uff stakars lille gutten... Det kan ikke være alvorlig ment
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #50 Skrevet 6. oktober 2005 Er nok en fleip dette her for å se hvordan KG-damene er i stand til å fyre seg opp.
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 9. oktober 2005 #52 Skrevet 9. oktober 2005 Er mor til en gutt 14 som er transvestitt. Han liker godt å få bruke jenteklær, helst fine kjoler. Han har vert slik siden han var 5 år, og lånt kjolene til sin 2 år eldre søster. Hadde jeg vist mer om transing det tidlegere og det var aktuelt med brulløp så skulle han fått vere brudepike om han ville det. Gutten det her er snakk om har brukt jenteklær før, og da liker han vel det, og kan bruke det om han vil. Min sønn får vere jente når han vil, og det er når han orker å motstå fordommer i samfunnet, men blir mest hjemme enda.
Gjest Gjest_Filosofen_* Skrevet 12. oktober 2005 #53 Skrevet 12. oktober 2005 Hadde ikke vert så kontroversiellt om det var ei jente som skulle kle seg som brudesvenn. Hvorfor er det slik?
Ugla Skrevet 12. oktober 2005 #54 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg skal gifte meg i oktober og min søster skal være forlover. Hun har en sønn på 6 1/2 år og vi har snakket om at det hadde vært søtt å ha han som brudepike. ← Ærlig talt... Et barn kan overtales til så mangt, og han vet jo ikke hva det går ut på, og hva følgene for ham vil bli. Liker han å gå i jenteklær, så får han heller få gjøre det hjemme, eller når han selv vil, og ikke når dere ønsker det! Dette får meg til å tenke på hva "syke hoder" kan få seg til å gjøre med barn... Håper dette er et "tulle-innlegg", men det viser jo hva noen kan få seg til å tenke at barn kan "brukes" til...
aline Skrevet 13. oktober 2005 #55 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) jeg synes det hadde vært knallstilig om alle hankjønnene hadde kledd seg i lilla tyllkjoler og alle hunkjønnene hadde stilt i lilla fløyelsdresser assa, helt sikkert, dritdigga det! og da hadde han jo bare passa inn uansett assa, dritseriøst assa. åsså tar vi presten i minikjole! DET hadde blitt kult! Endret 13. oktober 2005 av aline
Transe Skrevet 30. oktober 2005 #56 Skrevet 30. oktober 2005 Hei. Mye fordommer ute og går her. Jeg er transe, og har vert det hele livet. Husker jeg lånte min søsterskjole da jeg var vel 5 år. Det var i forbindelese med ett brulløp i familien.Jeg likte å ha den på. Flere ganger prøvde jeg den, den var hvit med korte ermer. Slik forsatte barndomen og ungdomen. Skulle gjerne hatt noen voksne som lot meg prøve kjoler og andre jenteting, men jeg hadde alt for meg selv. Skulle gjerne vert den guten som fikk bruke kjolen. Tror aldri han vil ta skade av det når han liker å bruke jentekler og er vant til det. Hadde nok ikke blitt slike reaksjoner om det var ei jente som kledde seg i dress og var brudesvenn. Rart det skal vere slik. Det skulle vert eget tema om barn og transing, det er barn som ikke har det lett. Hvordan gikk det? Ble han kledd opp til jente ? Men etter all hetsen tør dere vel ikke svare om det ble ja til svar. Da blir det vel bulder her..
Gjest Hippopotamus Skrevet 30. oktober 2005 #57 Skrevet 30. oktober 2005 Hei. Mye fordommer ute og går her. Jeg er transe, og har vert det hele livet. Husker jeg lånte min søsterskjole da jeg var vel 5 år. Det var i forbindelese med ett brulløp i familien.Jeg likte å ha den på. Flere ganger prøvde jeg den, den var hvit med korte ermer. Slik forsatte barndomen og ungdomen. Skulle gjerne hatt noen voksne som lot meg prøve kjoler og andre jenteting, men jeg hadde alt for meg selv. Skulle gjerne vert den guten som fikk bruke kjolen. Tror aldri han vil ta skade av det når han liker å bruke jentekler og er vant til det. Hadde nok ikke blitt slike reaksjoner om det var ei jente som kledde seg i dress og var brudesvenn. Rart det skal vere slik. Det skulle vert eget tema om barn og transing, det er barn som ikke har det lett. Hvordan gikk det? Ble han kledd opp til jente ? Men etter all hetsen tør dere vel ikke svare om det ble ja til svar. Da blir det vel bulder her.. ← Jeg oppfattet det i hvert fall sånn at det i dette tilfellet her slett ikke var gutten selv som ønsket å være brudepike, men at dette var en ide som kom fra den voksne delen av familien... Dersom dette hadde vært guttens eget ønske, hadde diskusjonen vært en annen. Men å kle ut et barn, og la det gå igjennom alle andres misbilligelse, bare fordi et par voksne damer får en tåpelig ide - det synes jeg grenser til mishandling.
Transe Skrevet 31. oktober 2005 #58 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg oppfattet det som gutten ville. Han hadde jo prøvd kjoler før og jeg forstår det slik at det var OK for han. Det er i hvertfall ikke slik at dei voksne bare kledde han i kjole for moro skuld. Om det vatr tilfelle ville jeg ta avstand. Det er dumt av hun som startet tråden å ikke komenter våre antagelser om hva som er det reelle her.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #59 Skrevet 31. oktober 2005 Det er vel ingen som tror dette er en reell problemstilling vel.
Gjest Hippopotamus Skrevet 31. oktober 2005 #60 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg oppfattet det som gutten ville. Han hadde jo prøvd kjoler før og jeg forstår det slik at det var OK for han. Det er i hvertfall ikke slik at dei voksne bare kledde han i kjole for moro skuld. Om det vatr tilfelle ville jeg ta avstand. Det er dumt av hun som startet tråden å ikke komenter våre antagelser om hva som er det reelle her. ← Jeg oppfattet det mere som om han var blitt kledd i jenteklær før (på voksnes initiativ) og tolererte det, men at det på ingen måte var hans eget ønske. Dersom han selv ønsker det, og selv tar initiativ til å kle seg i jenteklær, synes jeg saken er en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå