Gå til innhold

Gutt som brudepike?

Gjest Gjest_Christine_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bit på da jenter! Dette er jo bare tull! Garantert!

Skrevet

Hadde dette vært seriøst, ville trådstarter svart underveis. Perosnen la inn innlegget, og har siden holdt seg unna diskusjonen.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

......er det fakta så vil jeg si: ##### :frustrert:

Endret av Misty
Skrevet

Dette her får hun ivertfall ikke meg til å tro på. bare kødd.

Skrevet

Dette må bare være kødd, ellers er det noen som er alvorlig forstyrret... :sjenert:

Skrevet (endret)

Dette er nesten så jeg ikke gidder å svare...blir for dumt!

Og ikke tror jeg på det heller!!!

Men dersom dette virkelig skulle være seriøst ment, så har jeg bare en ting å si...rett og slett for å ta den evt. stakkars lille gutten i forsvar!

Det er direkte tragisk å gjøre noe slikt med en 6 år gammel gutt som er helt ute av stand til å bedømme verdiene rundt det og eventuelle konsekvenser det kan komme til å få for han som eldre! Skulle han synes det er artig nå, så greit...men jeg garanterer at det ikke vil være noe han kommer til å se tilbake på som noe fint øyeblikk når han blir eldre! Og hvorfor i alle dager skal dere oppmuntre en gutt til å gå i og eksponeres slik i jentetøy...og med sløyfer i håret!?? :overrasket::overrasket::overrasket:

Jeg sier som gjest - jeg hater det, tanken og forslaget!

Endret av TeddyToria
Gjest Gjest_trønderpia_*
Skrevet

Dette er faktisk en sak for barnevernet - omsorgssvikt!!!!!

....kan bare ikke være sant.....

Skrevet
Dette er faktisk en sak for barnevernet - omsorgssvikt!!!!!

....kan bare ikke være sant.....

Får håpe barnevernet tar seg av de viktige sakene. Gutten tvinges vel ikke? (Har ikke lest hele tråden)

Gjest Bertine
Skrevet

huff, tragisk.

det blir vertfall ikke brudeparet som får oppmerksomheten i dette bryllupet....................

Skrevet

:ler::ler::ler:

:hoho::hoho:

Dette må være årets spøk så langt...

Stakkars gutt... :ler:

:roll:

Skrevet

Synes ikke det er noe galt i å hjelpe gutten med å komme i kontakt med sin feminine side. Bruk neglelakk og leppestift og.

Gjest Brudeberta 2006/07?
Skrevet

Vær så snill trådstarter, og si at dette var en fleip?! :forvirret:

• 5 uker senere...
Gjest transegjest
Skrevet

Hei

Dette tror også jeg er tull.

Men jeg har vært forlover til min søster da hun giftet seg for 1 år siden. Jeg er hennes 'guttetvilling', og har alltid visst at jeg egentlig er jente....så nå gjør jeg alt for å bli det. Det var en drøm å kunne være forlover til henne i kirken...alle gjestene vet om meg og at jeg tar hormoner for å bli jente...så når denne gutten blir større kan han jo velge...

Skrevet

Men så er det ingen ting som tilsier at bruden ikke kan ha en mannlig forlover eller brudgommen en kvinnlig forlover ;)

Ellers tror jeg trådstarter bare er ute etter å provosere.

Gjest Transegjest
Skrevet

Heidi, du har helt rett!!!

Men jeg var jenteforlover og hadde en kjole som var en variant av brudekjolen til søsteren min, bortsett fra at den var i en annen farge og uten slep....vi var som to tvillingsøstre... (men vi er jo tvillinger)...nå gleder jeg meg til at vi kan bytte roller....når jeg er blitt jente (om 2 år) skal jeg helt sikkert gifte meg...håper å finne den rette, og da har søsteren lovet å være forlover...

Skrevet
Heidi, du har helt rett!!!

Men jeg var jenteforlover og hadde en kjole som var en variant av brudekjolen til søsteren min, bortsett fra at den var i en annen farge og uten slep....vi var som to tvillingsøstre... (men vi er jo tvillinger)...nå gleder jeg meg til at vi kan bytte roller....når jeg er blitt jente (om 2 år) skal jeg helt sikkert gifte meg...håper å finne den rette, og da har søsteren lovet å være forlover...

Nå er da dette noe du selv har valgt da.. Og det troro jeg folk aksepterer.

Men dette er snakk om en gutt på 6 år... Han er jo gutt! Og det er noe gutter og jenter i den alderen er veldig opptatt av - selv om det kan være gøy å kle seg ut med kjole av og til! Det valget må han heller evt få lov til å ta senere i livet!

Er helt vanvittig synes nå jeg! Er selv førskolelærer - og hadde noen av "mine" barnehagegutter kommet å sagt dette hadde jeg virkleig tatt det opp med foreldrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...