Tinaprøver Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Hei. Er inne i første prøveperiode. Har logget mensen i appen Flo i rundt et år, syklusen min ligger stort sett på 28 dager, kan variere litt inni mellom. Jeg er på dag 14 i syklusen nå, og skal i følge appen ha eggløsning i dag. Jeg har hatt murring i rygg og slim både i går og i dag. Kjøpte eggløsningstest (strimmel fra normal) og tok det i sta, men den var negativ. Kan det være at jeg enten testet for sent eller for tidlig? Hadde sex både på dag 8, 9, 11 og i dag. Tenker å ta ny test i morgen, men er selvfølgelig ganske spent og vil gjerne høre fra dere med litt lengre erfaring ☺️
Amatariel Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Kan både være for sent og for tidlig. Derfor tester mange av oss med strimler over flere dager, det er lurt å begynne rundt dag 10. Hvis appen din har rett og du har EL i dag så er det for sent å teste i dag, fordi EL-tester slår ut positivt på høyt LH-nivå, noe man har før man får EL. Men så kan det hende at EL er noen få dager frem i tid (ikke alltid app kan stoles på, og murringer/slim kan man kjenne en del dager før) og da er det for tidlig å teste nå. Så jeg vil anbefale deg å teste videre. Ta ny i ettermiddag (LH er høyest på ettermiddag). Og ha sex 😊 Aldri feil med det. Og hvis man ikke vet akkurat når EL er så bør man ha sex annenhver dag for å være sikker på å treffe. 1
Tinaprøver Skrevet 8. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2021 (endret) Amatariel skrev (6 timer siden): Kan både være for sent og for tidlig. Derfor tester mange av oss med strimler over flere dager, det er lurt å begynne rundt dag 10. Hvis appen din har rett og du har EL i dag så er det for sent å teste i dag, fordi EL-tester slår ut positivt på høyt LH-nivå, noe man har før man får EL. Men så kan det hende at EL er noen få dager frem i tid (ikke alltid app kan stoles på, og murringer/slim kan man kjenne en del dager før) og da er det for tidlig å teste nå. Så jeg vil anbefale deg å teste videre. Ta ny i ettermiddag (LH er høyest på ettermiddag). Og ha sex 😊 Aldri feil med det. Og hvis man ikke vet akkurat når EL er så bør man ha sex annenhver dag for å være sikker på å treffe. Takk for svar ☺️ Tok en fra Metode nå. Den viser bare en svak teststrek, så tester et par dager til. Greit å ha kartlagt eggløsning uansett tenker jeg ☺️ Endret 8. januar 2021 av Tinaprøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå